Przetargi.pl
Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Kolejowa 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087/4219050
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    Kolejowa 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087/4219050
    REGON: 790671521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Etapu I robót budowlanych obejmujący wykonanie stref S1, S2, S4, S5, S6 dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach” na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez KAPS ARCHITEKCI SP. Z O.O., Al. Wojska Polskiego 41 lok. 47, 01-503 Warszawa.Wykonanie robót budowlanych Etapu I obejmuje m.in.: Strefa S1:- budowę jezdni, zatoki parkingowej dla samochodów osobowych, strefy kiss&ride, miejsc postojowych dla autobusów, zjazdów, opaski zjazdu oraz poboczy;- budowę bulodromów, streetballu, street workoutu;- budowę miasteczka ruchu drogowego;- renowację ścian oporowych wraz z balustradami;- budowę ściany oporowej wraz z nowym ogrodzeniem;- budowę trybun terenowych;- budowę zbiornika retencyjnego, szczelnego.Strefa S2: - budowę zatoki parkingowej, zjazdu, jezdni (stanowiącej dojazd do parkingu ogólnego), placu oraz poboczy;- budowę placu zabaw ogólnodostępnego wraz z altanami terenowymi;- budowę pumptracka i skateparku;- budowę przegrody osłaniającej.Strefa S4: - budowę placów zabaw dla przedszkola, klas I-III i żłobka wraz z altanami terenowymi.Strefa S5: - budowę sceny terenowej z przyległym miejscem na ognisko szkolne oraz ławy terenowe przy ognisku i scenie;- budowę altan terenowych.Strefa S6: - modernizacja placu przed wejściem do szkoły.Ponadto na ww. strefach należy wykonać: roboty ziemne, roboty drogowe, zieleń, , sieci instalacji sanitarnych w tym infrastrukturę gromadzącą i odprowadzającą wodę deszczową, instalacje elektroenergetyczne, instalacje CCTV, elementy małej architektury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: „Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach”.5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Mikołajki;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Wykonawcy w zakresie posiadanego doświadczenia:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na zagospodarowaniu terenu o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha, w skład którego wchodziły:a) budowa parkingu o nawierzchni z betonu asfaltowego dla minimum 20 miejsc postojowych lub powierzchnie drogowo-piesze o pow. minimum 2000 m², oświetlenie terenu, sieć kanalizacji deszczowej, mała architektura, nasadzenia zieleni.z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyZamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:a) osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy i równocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającą min. 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych w specjalności drogowej,W celu potwierdzenia wyżej określonego doświadczenia należy podać nazwę zadania inwestycyjnego oraz okres pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanychb) osobą, pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą minimum 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy lub kierownik robót przy wykonywaniu posadzek przemysłowych.W celu potwierdzenia wyżej określonego doświadczenia należy podać nazwę zadania inwestycyjnego oraz okres pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanychc) osobą, pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,d) osobą, pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,e) osobą, pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach