Przetargi.pl
Zakup łóżka szpitalnego i wózków do przewozu pacjenta w pozycji leżącej dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdyni ul. Wójta Radtkego 1

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup łóżka szpitalnego i wózków do przewozu pacjenta w pozycji leżącej dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdyni ul. Wójta Radtkego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup łóżka szpitalnego i wózków do przewozu pacjenta w pozycji leżącej dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdyni ul. Wójta Radtkego 1. 2. Zamówienie obejmuje 3 zadania częściowe: a) zadanie nr 1 – łóżko szpitalne (specjalistyczne) - 1 szt. b) zadanie nr 2 – wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej 2 segmentowy - 2 szt. na SOR. c) zadanie nr 3 - wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej - 2 szt. na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Zestawieniu parametrów wymaganych, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dalej zwany „Wyposażeniem’. 4. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nie starsze niż z 2018 roku i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 5. Zamawiający wymaga, by Wyposażenie było nowe, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania. 6. Oferowane Wyposażenie musi być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) oraz musi być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Wyposażenie własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i innych pomieszczeń. 8. Dostawa Wyposażenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i dostawie Wyposażenia. 9. Termin gwarancji Wyposażenia objętego dostawą nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 10. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego Wyposażenia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Wyposażenia wolnego od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. 12. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ), ust. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne oryginały pełnomocnictw. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu (wzór oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach