Przetargi.pl
ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI- ZGKiM

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI- ZGKiM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. „Zakup koparko – ładowarki - ZGKiM”, jest zakup jednej sztuki fabrycznie nowej koparko – ładowarki wraz z wyposażeniem oraz osprzętem o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym poniżej: L.p. Minimalne/maksymalne wymagania techniczne stawiane przez Zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia 1. Masa eksploatacyjna maszyny od 8000kg do 8600kg 2. Długość transportowa maszyny do 6,2m 3. Silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto min. 60 KM, bez filtra cząstek stałych DPF i spełniający normę emisji spalin minimum Stage IIIB, lub minimum Tier 4 4. Napęd koparko-ładowarki na tylną oś z możliwością załączenia napędu na dwie osie 5. Koła jezdne z oponami przemysłowymi: przednie 16-18”, tylne 25-28” 6. Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne 7. System automatycznego ograniczenia poślizgu - dyferencjały 8. Wszystkie główne komponenty układu napędowego wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty) 9. Średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,6 m 10. Manualna skrzynia biegów koparko-ładowarki, przełączalna pod obciążeniem, minimum 4 biegi w przód i minimum 4 biegi w tył, przełącznik kierunku jazdy umieszczony na kierownicy, lub w kolumnie kierownicy, lub na przednim panelu konsoli 11. Co najmniej 2 niezależne układy hamowania: hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry samoregenerujący się 12. Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar 13. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie 14. Błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser 15. Kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS 16. Poziom hałasu w kabinie maksymalnie 75 dB 17. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów 18. Koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system monitorujący pracę maszyny z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym 19. Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków elektrohydraulicznych 20. Wymagany jest system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej 21. Wymagany jest system/układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania 22. Łyżka ładowarkowa montowana, dzielona (otwierana), mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, wielofunkcyjna: 6 w 1, tj. możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania, 23. Pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,5m 24. Maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m 25. Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3.000kg 26. Koparko-ładowarka musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego 27. Łyżka koparkowa o szerokości 600mm +/- 30mm 28. Ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe) 29. Głębokość kopania minimum 5,9 m 30. Wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m 31. Udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1400kg 32. Siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 60 kN 33. Łyżka skarpowa od 1400mm do 1600mm 34. Szybkozłącze mechaniczne/hydrauliczne do szybkiej wymiany osprzętów 35. Koparko-ładowarka winna posiadać radio z CD, pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi dla operatora w języku polskim oraz katalog części zamiennych 36. Serwis producenta lub autoryzowany punkt obsługi serwisowej producenta znajduje się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego 37. Pług hydrauliczny łamany – min. 2,8 m 38. Młot wyburzeniowy o wadze min. 300 kg i Energii min. 900 J 39. Zagęszczarka o masie własnej min. 380 kg i wymiarach płyty min. 0,3 m2. Dopuszcza się zaoferowanie fabrycznie nowej koparko – ładowarki wraz z wyposażeniem oraz osprzętem pochodzącej z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta – zamawiający oczekuje maszyny wyprodukowanej w 2019 lub 2020 roku. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez jednostkę organizacyjną Gminy Stryków, tj. ZGKiM w Strykowie do wykonywania zróżnicowanych prac na terenie Gminy Stryków wynikających ze statutu Zakładu. Pojazd ma być fabrycznie nowy, ma spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2019 r., poz. 2560), w tym posiadać świadectwa homologacji uznawane na terenie Polski. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strykowie, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie (rozruch serwisowy), sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu (minimum 3-ech osób potwierdzone odpowiednim dokumentem). Wykonawca dokona samodzielnego montażu lub nadzoru nad montażem wyposażenia i osprzętu dostarczonego w ramach przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu motogodzin pracy koparko-ładowarki - minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (okres gwarancji stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert). W ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatną obsługę serwisową - pakiet: przeglądów/inspekcji i diagnostyki, napraw, remontów, czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, hydraulicznych i pneumatycznych, elektromechanicznych i elektronicznych – zgodnie z zaleceniami producenta i w terminach wymaganych przez producenta oraz wykonywanych przez wykwalifikowanych specjalistów (w tym aktualizacja firmware systemów monitorujących i koordynujących pracę maszyny). Ww. czynności serwisowe będą wykonywane w oparciu o oryginalne części i materiały eksploatacyjne. Gwarancja nie obejmuje jedynie wymiany elementów eksploatacyjnych, płynów/olejów, części ulegających naturalnemu zużyciu. Wykonawca zapewnia, że serwis producenta lub autoryzowany Serwis producenta znajduje się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie wskazanym przez Wykonawcę, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z: transportem pojazdu do punktu serwisowego naprawy w trakcie trwania gwarancji oraz powrotem do siedziby ZGKiM w Strykowie. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z czasem reakcji nie dłuższym niż 24 godziny od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego za pośrednictwem e-maila (czas reakcji liczony w dni robocze). Czas reakcji – to czas, w którym Wykonawca podejmie naprawę gwarancyjną. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty jej rozpoczęcia, z zastrzeżeniem, iż ww. termin rozpoczyna bieg najpóźniej w pierwszym dniu następującym po upływie czasu reakcji. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1) Wymagane świadectwa homologacji na terenie RP - przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 110 ze zm.), koparko-ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z ww. ustawą i przepisami wykonawczymi do niej, 2) dokumenty gwarancyjne dla koparko - ładowarki i osprzętu, 3) fabryczną instrukcję obsługi koparko - ładowarki i osprzętu w języku polskim, 4) komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, 5) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności z CE, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, 6) książkę serwisową w języku polskim. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43260000-3, tj. Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta podpisana i zgodna z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ (m.in. zamawiający oczekuje wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm tych podwykonawców zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Pisemne zobowiązanie tzw. podmiotów trzecich/innych podmiotów - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ . W sytuacji, o której mowa w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w szczególności zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu, musi określać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach