Gmina Żarnów ogłasza przetarg
- Adres: 26-330 Żarnów, Opoczyńska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447577055
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
Opoczyńska 5
26-330 Żarnów, woj. łódzkie
tel. 447577055
REGON: 590647842 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup koparko – ładowarki oraz ciągnika wraz z kosiarką bijakową do utrzymania rowów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy na wykonanie zadania pn.: „Zakup koparko – ładowarki oraz ciągnika wraz z kosiarką bijakową do utrzymania rowów”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na części: 1) Część 1 – Dostawa koparko – ładowarki 2) Część 2 – Dostawa ciągnika wraz z kosiarka bijakową do utrzymania rowów 2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi wymaganiami technicznymi został określony w załączniku nr 2 do SIWZ, który będzie także stanowił załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty – załącznik Nr 1 do SIWZ każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez w Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej
Dodano: 2023-10-16 - Zakup koparko-ładowarki na potrzeby zabezpieczenia infrastruktury głównie kanalizacyjnej
Dodano: 2023-09-12 - "Zakup i dostawa używanej koparki kołowej"
Dodano: 2023-04-06 - "Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na obszarze Gminy Poddębice wraz z zakupem niezbędnego pojazdu i wyposażenia" - zakup koparko- ładowarki.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup koparko – ładowarki oraz ciągnika wraz z kosiarką bijakową do utrzymania rowów
Dodano: 2020-06-24 - ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI- ZGKiM
Dodano: 2020-02-10 - Zakup koparko-ładowarki.
Dodano: 2019-08-27 - Zakup koparko-ładowarki
Dodano: 2019-08-09 - Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Siemkowice
Dodano: 2019-04-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na dostawę koparko- ładowarki dla Gminy i Miasta Szadek
Dodano: 2019-03-13