Gmina Siemkowice ogłasza przetarg
- Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
Plac Wolności 1
98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
REGON: 73093472000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: siemkowice.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Siemkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki JCB 3CX lub równoważny. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby koparka wyposażona była w następujący osprzęt: a) szybkozłącze do wymiany łyżek, b) łyżka skarpowa, c) łyżka kopiąca 40 cm, d) łyżka kopiąca 60 cm e) łyżka załadowcza, f) widły do palet 3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi oraz z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wymagane warunki zamawiającego: 4.1. rok produkcji – nie wcześniej niż 2007 r. 4.2. typ JCB lub równoważny spełniający wymagania zamawiającego 4.3. moc: min. 96 KM 4.4. przebieg – nie więcej niż 6000 mth 4.5. napęd na 4 koła (4x4) 4.6. skrzynia biegów PowerShift 4.7. głębokość kopania min. 4,2 m max. 5.97 m 4.8. pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 4.9. wysokość wysypywania min. 2,72 m 5. Oferowana ładowarko – koparka powinna być kompletna, w pełni sprawna technicznie i użytkowo, przygotowana do pracy. 6. Oferowana koparka powinna być nie pokrzywiona, nie pospawana, lakier nie porysowany – poza normalnym użytkowaniem. 7. Koparka nie może posiadać luzów na elementach ruchomych (sworznie, tuleje), wycieku oleju z siłowników, z elementów przeniesienia napędu, luzów na osi przedniej i zwrotnicach, 8. Wykonawca może udzielić gwarancji jakości na układ przeniesienia napędu (silnik z osprzętem, skrzynie biegów oraz mosty) i hydraulikę, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie wskazane przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 9. Wymagany rok produkcji koparko-ładowarki ma być nie wcześniejszy niż 2007, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 10. Przebieg koparko-ładowarki ma być nie większy niż 6000 mth, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 11. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 12. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Gmina Siemkowice, Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice. 13. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 14. Zamawiający przed wyborem Wykonawcy sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną, czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych, stan techniczny i wizualny sprzętu wraz z osprzętem. 15. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odrzuci najkorzystniejszą ofertę lub odstąpi od zakupu. 16. Koparko- ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu 17. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmującymi wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona). 18. Oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentację fotograficzną oferowanej koparko – ładowarki wraz z osprzętem. B. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (do oferty – składają wszyscy Wykonawcy): 1. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. C. Inne dokumenty składane przez Wykonawcę w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – złożone w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej
Dodano: 2023-10-16 - Zakup koparko-ładowarki na potrzeby zabezpieczenia infrastruktury głównie kanalizacyjnej
Dodano: 2023-09-12 - "Zakup i dostawa używanej koparki kołowej"
Dodano: 2023-04-06 - "Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na obszarze Gminy Poddębice wraz z zakupem niezbędnego pojazdu i wyposażenia" - zakup koparko- ładowarki.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup koparko – ładowarki oraz ciągnika wraz z kosiarką bijakową do utrzymania rowów
Dodano: 2020-07-21 - Zakup koparko – ładowarki oraz ciągnika wraz z kosiarką bijakową do utrzymania rowów
Dodano: 2020-06-24 - ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI- ZGKiM
Dodano: 2020-02-10 - Zakup koparko-ładowarki.
Dodano: 2019-08-27 - Zakup koparko-ładowarki
Dodano: 2019-08-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na dostawę koparko- ładowarki dla Gminy i Miasta Szadek
Dodano: 2019-03-13