Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11 11
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
    REGON: 00345300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego do zakładowej stacji paliw zlokalizowanej w Będzinie przy ul. Paryskiej 11, przeznaczonego do samochodów użytkowanych przez firmę w ilości 220 m3 na rok tj. 18,3 m3/m - c . Dostarczany olej napędowy powinien posiadać parametry jakościowe nie odbiegające od produktów PKN ORLEN S.A. (EKODIESEL Plus 50) zgodne z normą PN - EN 590:2006 Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej wg norm PN - EN 590:2006 i PN - EN 228:2006; do pojazdów, maszyn oraz urządzeń użytkowanych przez firmę, w ilościach - olej napędowy - 30 m3 - około 2 500 l/m-c - benzyna bezołowiowa - 20 m3 - około 1 666 l/m - c . Wykonawca całodobowo powinien zapewnić możliwość tankowania oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do pojazdów firmowych, na wskazanej stacji paliw odległej nie więcej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. Będzin, ul. Paryska 11. Dostarczany olej napędowy powinien posiadać parametry jak dla części I, a dostarczana benzyna powinna posiadać parametry jakościowe nie odbiegające od produktów PKN ORLEN S.A. (EUROSUPER 95).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium : Dla części I w wysokości 15 000,00 zł. Dla części II w wysokości 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają wymaganą prawem koncesję zezwalającą na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - koncesję na dystrybucję i obrót paliwami. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej dwie dostawy, wraz z referencjami, zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości min. 80 % wartości przedmiotowego zamówienia, każda oraz iż dysponuje do wyłącznej dyspozycji zamawiającego minimum dwoma pojazdami do przewozu oleju napędowego o pojemności min. 10 m3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać : 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 3 3.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania oferenta formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 4.Aktualną, stosowną koncesję zezwalającą na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem tj. koncesję na dystrybucję i obrót paliwami wraz z potwierdzeniem opłaty koncesyjnej za 2009r. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji wraz z referencjami. 10.Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy, na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. - dotyczy części I 11.Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom według załącznika nr 8. 12.Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 13.Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imterpromex.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach