Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
- Data zamieszczenia: 2009-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
Plac Czerwca 1976 roku 1 1
02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
REGON: 01525966001220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż windy dla niepełnosprawnych do budynku szkolnego przy ul. Dzieci Warszawy nr 42 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i montaż windy dla niepełnosprawnych do budynku szkolnego przy ul. Dzieci Warszawy nr 42 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1...Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm. poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2.Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a.musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowanej obejmującej swoim zakresem budowę szybu oraz montażu windy o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł brutto; b.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; c.musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz grupę kwalifikacyjną do 1kV, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; d.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót z w/w. zakresu, lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 4.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-4. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do formularza oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie ma załączyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: 1. Druk oferta sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy musi złożyć ww. oświadczenie sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoba wskazana na kierownika budowy/robót posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 5. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zakres zmian w paragrafie 12 wzoru umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na dobudowaniu wind dla osób niepełnosprawnych do kładki dla pieszych nad torami kolejowymi PKP relacji Warszawa-Gdańsk w ciągu ulic Wyszyńskiego - Parkowa w Legionowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-22 - Modernizacja dźwigu towarowego w budynku technicznym Teatru Narodowego, przy ul. Wierzbowej 3 - Recepcja C
Dodano: 2016-05-12 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie al. J.Ch. Szucha 12 a.
Dodano: 2016-03-10 - Modernizacja dźwigu towarowego obsługującego sale wystawowe Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Dodano: 2016-01-12 - Wymiana 4 dźwigów (wind) w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2015-08-06 - Wymiana 4 dźwigów (wind) w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17 - wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Siennej 45 klatka III w Warszawie
Dodano: 2015-07-14 - Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Oboźnej 11 w Warszawie
Dodano: 2015-05-26 - Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Zgoda 11 w Warszawie
Dodano: 2015-05-26