Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych, zgodnie z Instrukcją przeprowadzania i kontroli badań terminowości doręczeń przesyłek pocztowych dla Instytucji Badawczej

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2009-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych, zgodnie z Instrukcją przeprowadzania i kontroli badań terminowości doręczeń przesyłek pocztowych dla Instytucji Badawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i przeprowadzenie badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych, zgodnie z Instrukcją przeprowadzania i kontroli badań terminowości doręczeń przesyłek pocztowych dla Instytucji Badawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek oceniany będzie łącznie). Dokumenty potwierdzające spełnienie niniejszego warunku ma obowiązek złożyć Ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie niniejszego warunku. Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku powinni posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie badania jakości powszechnych usług pocztowych, przy czym każde z wykonanych zamówień (wskazanych w wykazie) musi być z udziałem minimum 80 respondentów. Wartość każdego wskazanego w wykazie zamówienia nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysiecy, 00/100 zł).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3), zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach