Przetargi.pl
„Zakup i montaż centrali wentylacyjnej do sali widowiskowej w Domu Kultury”

Dobrodzieński Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 343 575 346 , fax. 343 575 539
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dobrodzieński Ośrodek Kultury i Sportu
    Plac Wolności 24
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 343 575 346, fax. 343 575 539
    REGON: 28722000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dokis.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż centrali wentylacyjnej do sali widowiskowej w Domu Kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i montaż centrali wentylacyjnej do sali widowiskowej w Domu Kultury” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawierającym Projekt Budowlany instalacji wentylacji –mgr inż. Krzysztof Żelazkiewicz –data opracowania 05.2017 –załącznik nr 8 do SIWZ 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia. 3. Termin gwarancji ustala się na okres sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu bezusterkowego odbioru. 4. Termin gwarancji wskazany w pkt. 3 jest terminem minimalnym. Wykonawca może w Formularzu ofertowym, w kryterium oceny ofert zaoferować dłuższy termin gwarancji nie dłuższy niż sto dwadzieścia [ 120 ] miesięcy. 5. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy -o ile Podwykonawca jest znany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00/100 [siedem tysięcy 00/100] złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie/a, o którym mowa w pkt. 5.2.1. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), tj. oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia. 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 5. Zabezpieczenie oferty wadium -zgodnie z pkt 14 SIWZ. 6. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów –załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy 1. w celu potwierdzenia przez Wykonawcę czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, które określają w szczególności: 1.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. 1.2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.4. Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.5. Ponadto zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 1.5.1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 1.5 ), na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach