Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3640140 , fax. 024 3640141
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy
ul. Przemysłowa 33 33
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3640140, fax. 024 3640141
REGON: 61005207400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia do wykonania placu dydaktycznego na terenie Gimnazjum nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Moja wymarzona szkoła Gimnazjum nr 5, osiedle Łukasiewicza - budżet obywatelski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Zakup i dostawa wyposażenia do wykonania placu dydaktycznego na terenie Gimnazjum nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Moja wymarzona szkoła Gimnazjum nr 5, osiedle Łukasiewicza - budżet obywatelski 1. Dostawę należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1). Model układu słonecznego wraz z tabliczkami -1szt. 2). Przestrzenne bryły geometryczne- 5szt. 3). Układ okresowy pierwiastków -1szt. 4). Model Ziemi -1szt. 5). Zegar słoneczny wraz z tablicą informacyjną -1szt. 6). Tablica informacyjna -1szt. 3. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ przez Zamawiającego. 4. Termin realizacji zadania: 10 grudnia 2013 r. 4.Lokalizacja terenu; Inwestycja zlokalizowana będzie w Płocku na terenie Gimnazjum Nr 5 przy ulicy Królowej Jadwigi 4. UWAGI KOŃCOWE I WYTYCZNE OGÓLNE 1. Nazwy markowe towarów i producentów należy traktować jako wzorcowe. Można zastosować produkty innych firm pod warunkiem, że ich parametry techniczne nie są gorsze od materiałów podanych w opisie i projekcie. Zmiany te wymagają pisemnej zgody Projektanta oraz Zamawiającego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. Do każdego urządzenia (najpóźniej w dniu przekazania do odbioru przedmiotu umowy) należy dołączyć świadectwo jakości - certyfikat na znak bezpieczeństwa lub zgodności z normą, wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, instrukcję konserwacyjną, instrukcje użytkowania oraz opis montażu, a także 36 miesięczną gwarancję na dostarczone urządzenia. 3. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz uwzględnić wszystkie prace i czynności, które są niezbędne do należytego wykonania zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05