Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
- Data zamieszczenia: 2011-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego - Nr Sprawy 210/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr.1: fotele obrotowe - Załącznik nr.1- zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.2: krzesło obrotowe - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.3: biurko komputerowe - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.4: szafa drewniana ubraniowa - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanienr.5: szafa drewniana aktowa-Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.6: regał magazynowy - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.7: szafy BHP - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Zadanie nr.8: meble metalowe - Załącznik nr.1 - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr.2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w Załączniku Nr 2 - opis przedmiotu oraz w Załączniku Nr 1 (Zadania Nr 1 - 8). Dostarczanie towaru nastąpi w dostawach częściowych do jednostek podległych KWP zs w Radomiu wymienionych w Załączniku Nr 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia żądanej ilości asortymentu w ciągu 14 dni od daty pisemnego zapotrzebowania, ale nie później niż do 20 grudnia 2011 r. Jeśli termin dostarczenia przypada na dzień świąteczny bądź wolny od pracy zapotrzebowanie zrealizowane będzie w pierwszym następującym po nim dniu roboczym. Dostarczanie towaru następować będzie na koszt Wykonawcy, własnym transportem, zgodnie ze złożonym pisemnym zapotrzebowaniem (pisemne zapotrzebowanie składane przez Zamawiającego). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek i montaż towaru. Wykonawca udziela gwarancji na sortyment - 24 miesiące od daty dostarczenia towaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-129/2016
Dodano: 2016-07-27 - Aranżacja i wyposażenie zespołu pomieszczeń Sądu Polubownego i Centrum Mediacji w budynku biurowym Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego przy ul. Niedźwiedzia 6 e w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż mebli w internatach i kwaterach internetowych oraz dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD do internatów i kwater internatowych w podziale na 2 części.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Domu Studenckiego Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Teofila Kwiatkowskiego w Pułtusku
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane części: Część 1 - Meble do pomieszczeń podchorążych, Domu Studenckiego oraz sal dydaktycznych Część 2 - Łóżka piętrowe i materace do pomieszczeń podchorążych
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż mebli do Przedszkola UKSW
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli biurowych, mebli metalowych, krzeseł oraz foteli - Sprawa 33/2015
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2016-06-24