Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, sprzętu fotograficznego jako wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 33
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 565 36 30 , fax. 0-87 565 36 34
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Sejneńska 33 33
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 565 36 30, fax. 0-87 565 36 34
    REGON: 00018405200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, sprzętu fotograficznego jako wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, sprzętu fotograficznego jako wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość 2.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 - formularz cenowy: 1) Komputer stacjonarny typ 1 - szt. 17 2) monitor do komputera stacjonarnego typ 1 - szt. 17 3) projektor multimedialny typ 1 - szt. 4 4) Komputer przenośny typ 1 - szt. 1 5) Komputer przenośny typ 2 - szt. 1 6) Monitor do komputera stacjonarnego typ 2 - szt. 2 7) Projektor multimedialny typ 2 - szt. 1 8) Tablica interaktywna typ 1 - szt. 1 9) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1 - szt. 3 10) Drukarka typ 1 - szt 1 11) Drukarka wielkoformatowa typ 1 - szt. 1 12) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - szt. 1 13) Kamera HD typ 1 - szt. 1 14) Dysk zewnętrzny typ 1 - szt. 1 15) Dysk zewnętrzny typ 2 - szt. 10 16) Aparat fotograficzny typ 1 - szt. 1 17) Tablet typ 1 - szt. 1 18) Skaner typ 1 - szt. 1 19) Okablowanie - szt. 1 20) Telefon - szt. 1 21) Oprogramowanie typ 1 - licencja - szt. 10 22) Oprogramowanie typ 2 - licencja - szt. 1 23) Oprogramowanie typ 3 - licencja - szt. 1 24) Ekran typ 1- szt. 1 3. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz - formularz cenowy 5. Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup oraz leasing sprzętu, którego wartość początkowa (jednostkowa) jest równa lub wyższa od 350 zł podlega regule cross-financingu i rozumiany jest jako zakup środków trwałych. Dlatego też w formularzu cenowym wskazano te pozycje, których wartość jednostkowa nie może być równa lub wyższa od 350 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w sytuacji, gdy wartość jednostkowa zaoferowanej pomocy dydaktycznej (materiałów) będzie równa lub wyższa od 350 zł brutto, a została ona opisana w formularzu cenowym jako pozycja polegająca regule cross-financingu - dotyczy pozycji 15 i 20 6. KOD CPV 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny, 30213000-5 Komputery osobiste, 30213000-6 Komputery przenośne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30232110-8 Drukarki laserowe,30232120-1 Drukarki igłowe, 30232130-4 Kolorowe drukarki atramentowe, 7. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom, bez wad, oraz posiadający wymagane polskim i europejskim prawem certyfikaty zgodności. 8. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób wyznaczonych z ZST w zakresie obsługi. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie nie podano okresu gwarancji Zamawiający wymaga gwarancji min. 12 miesięcy. 10. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 11. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych urządzeń/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 14. Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 15. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach