Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 45
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5663121 , fax. 87 5663121
- Data zamieszczenia: 2014-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
ul. Świerkowa 45 45
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 5663121, fax. 87 5663121
REGON: 79019271400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie odejmuje dostawę pomocy dydaktycznych w tym zabawek i artykułów plastycznych. Składa się 13 zadań (części): 1) Część 1- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 2) Część 2- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 3) Część 3- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 4) Część 4- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie 5) Część 5- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie 6) Część 6- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku 7) Część 7- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku 8) Część 8- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 9) Część 9- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 10) Część 10- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 11) Część 11- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 12) Część 12- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 13) Część 13- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-15 do SIWZ - Formularzach cenowych. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 5. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych oraz odpowiadające, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami) o ile są one wymagane przepisami prawa. 8. Pomoce dydaktyczne winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wszelkich certyfikatów, atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia pomocy dydaktycznej do użycia na wezwanie Zamawiającego. 9. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, chyba że producent udzieli gwarancji na dłuższy okres. 11. Dostawa pomocy dydaktycznych: 1) Część 1,2 i 3 - dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 2) Część 4,5- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 3) Część 6, 7- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku. Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 4) Część 8,9 i 10- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 5) Część 11,12 i 13- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Poddubówku, Poddubówek 17, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 14. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. dostawy - kody CPV: Kody CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162000-5 Pomoce naukowe 37520000-9 Zabawki 30192000-1 Wyroby biurowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium. Wadium nie pobiera się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na dostawę podręczników kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych
Dodano: 2016-07-27 - wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 w Suwałki
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa wyposażenia szkół w Jaświłach i Dolistowie Starym w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Jaświły
Dodano: 2014-10-23 - Wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne świetlic szkolnych w Zespole Szkół nr 3 Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-10-14 - Zakup wyposażenia (meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny ICT) do oddziałów przedszkolnych w gminie Jeleniewo w ramach projektu pn. Gmina Jeleniewo rozwija edukację przedszkolną
Dodano: 2014-09-23 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-09-22 - Modernizacja i podniesienie jakości funkcjonowania oddziałów przedszkolnych w Gminie Szypliszki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
Dodano: 2014-09-12