Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja naszą szansą, realizowanego wśród uczniów klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Stupsk.

Gmina Stupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-561 Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (023) 653-12-54; 653-12-55 , fax. 023 653-10-16
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stupsk
    ul. H. Sienkiewicza 10
    06-561 Stupsk, woj. mazowieckie
    tel. (023) 653-12-54; 653-12-55, fax. 023 653-10-16
    REGON: 13037845600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stupsk.bipgmina.pl lub www.stupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja naszą szansą, realizowanego wśród uczniów klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Stupsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja naszą szansą , realizowanego wśród uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2013/2014, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Stupsk. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stupsk.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach