Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego w roku 2012.

Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Hanulin, ul. Powstańców Wlkp. 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7823538 , fax. 62 7823538
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie
    Hanulin, ul. Powstańców Wlkp. 1a 1a
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7823538, fax. 62 7823538
    REGON: 00104673100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego w roku 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:L1, posiadającego co najmniej własności określone wg DIN 51603-1, dla potrzeb grzewczych c.o. w ilości szacunkowej 20 000 litrów wraz z tankowaniem dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie w roku 2012 w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągłości dostaw oleju. Ilość oleju oraz termin dostawy Zamawiający będzie podawał faksem. Każda dostawa musi być zrealizowana z terminie 5 dni od daty zgłoszenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowną koncesję uprawniającą go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz aktualne świadectwa legalizacji liczników tankowania stanowiących wyposażenie autocystern.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sphanulin.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach