Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli biurowych w tym na potrzeby SPPW, a także na potrzeby MG

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli biurowych w tym na potrzeby SPPW, a także na potrzeby MG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) mebli biurowych w ramach projektu pn. Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) współfinansowanego ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (SPPW) oraz na potrzeby MG oraz 21 krzeseł obrotowych z zagłówkiem na potrzeby realizacji działań w ramach Pomocy Technicznej PO IG, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 2007 - 2013, w ramach Planu Działania Pomocy Technicznej PO IG na rok 2013 nr: WND-POIG.09.02-00-00-003/12 tytuł: Wyposażenie w sprzęt i materiały biurowe pracowników wdrażających PO IG w Ministerstwie Gospodarki w 2013 r.Wydatek zostanie poniesiony zgodnie z aneksem nr UDA-POIG.09.02.00-00-003/12-01 do porozumienia nr UDA-POIG.09.02.00-00-003/12-00 o dofinansowanie Projektu Pomocy Technicznej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007­2013, z dnia 16.07.2013 r. według poniższego zestawienia: a) Część I zamówienia według zestawienia w tabeli A, b) Część II zamówienia według zestawienia w tabeli B, c) Część III zamówienia według zestawienia w tabeli C. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 3 do projektów umów nr 5a, 5b i 5c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach