Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2661387, 2663324, 26636335 , fax. 32 297 87 01, 297 87 20
- Data zamieszczenia: 2013-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
ul. Rzeźnicza 12 12
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, fax. 32 297 87 01, 297 87 20
REGON: 27671436900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
L.P ARTYKUŁ ILOŚĆ Jednostka miary 1Toner do drukarki HP Laser Jet 1012 Q2612A-150SZTUKA 2Toner do drukarki HP Laser Jet P1505 CB436A-115SZTUKA 3Toner do drukarki HP laser Jet P1606dn CE278A-110SZTUKA 4Pamięć pendrive 8GB HI- SPEED USB 2.0, transfer odczytu na poziomie minimum 19 MB/s, zapis minimum 13 MB/s -20SZTUKA 5Pamięć pendrive 64GB HI-SPEED USB3.0, transfer odczytu na poziomie minimum 150 MB/s, zapis minimum 70 MB/s-5SZTUKA 6Mysz komputerowa USB B110 ( przewodowa, optyczna, scroll, Black, 1000dpi, USB/PS2, 3 lata gwarancji ) lub równoważne-20SZTUKA 7Klawiatura USB K120 ( odporna na zalanie, Black ) lub równoważna-20SZTUKA 8Pojemnik na zużyty toner Konica Minolta Bizhub C353-2SZTUKA 9Kabel do swichta KVM S4-0812 Fujitsu gniazdo RJ45-2xPS2+DSUB-2SZTUKA 10Kable do switcha KVM S4-0812 Fujitsu gniazdo RJ45-USB+DSUB-6SZTUKA 11Faconn nettop Nt-435 atom D425 lub równoważne-5SZTUKA 12Powietrze sprężone 600ml-30SZTUKA 13Pianka do monitorów LCD 150 ml-30SZTUKA 14Pianka do plastiku 400 ml-30SZTUKA 15Chusteczki bezpyłowe (1 opakowanie=24 sztuki)-30OPAKOWANIE 16Chusteczki do matryc (1 opakowanie= 100 sztuk)-25OPAKOWANIE 17Label remover 400 ml-2SZTUKA 18Patyczki do czyszczenia klawiatury (1 opakowanie= 12 sztuk)-5OPAKOWANIE 19HDD 500 GB SATA 2, gwarancja 5 lat, RAID EDITION4, cache 64 MB, (WD5003ABYX) lub równoważny-5SZTUKA 20Zasilacz 400W, wentylator 12cm, pasywne, pfc, filtr: przeciwprzeciążeniowy , przeciwprzepięciowy, przeciwzwarciowy, automatyczna regulacja wentylatora-5SZTUKA 21Cienkopisy do opisywania płyt (czarne, cienkie 0,5 mm) -23SZTUKA 22Płyty BluRay BD-25GBx4-50SZTUKA 23Dysk sieciowy WD MyBook Live Duo 6TB WDBVHT0060JCH-1SZTUKA 24Płyty DVD-R DoubleLayer 8,5 GB-36 SZTUKA 25Płyta główna MSI FM2-A55M-E33 lub równoważna-5SZTUKA 26Procesor AMD ATHLON II X2 340 BOX FM2 lub równoważne (współpracujące z płytą poz. 25)-5SZTUKA 27Dysk twardy w kieszeni do serwera IBM System X3550 min. 500GB, 10000rpm SAS-2SZTUKA 28Pamięć SO-DIMM DDR3 PC 1333 2048 MB-5 SZTUKA 29HDD 2,5 250 GB SATA 2 5400 rpm -5SZTUKA 30Filtr prywatyzujący 3M na monitor 23-4SZTUKA 31HDD zewnętrzne 2,5 2TB USB 3.0-3SZTUKA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13