Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2661387, 2663424, 26636369 , fax. 032 2663635 w. 420, 508
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2661387, 2663424, 26636369, fax. 032 2663635 w. 420, 508
    REGON: 27671436900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu - zgodnie ze Specyfikacją. L.p. Nazwa Przewidywana ilość 1. Toner do drukarki HP Laser Jet 1012 Q2612A 50 sztuk 2. Toner do drukarki HP Laser Jet 5200dtn Q7516A 2 sztuki 3. Toner do drukarki HP Laser Jet 1505n CB436A 10 sztuk 4. Toner do drukarki HP Laser Jet 5500 C9730A czarny 10 sztuk 5. Toner do drukarki HP Laser Jet 5500 C9731A niebieski 2 sztuki 6. Toner do drukarki HP Laser Jet 5500 C9730A żółty 1 sztuka 7. Toner do drukarki HP Laser Jet 5500 C9730A purpurowy 1 sztuka 8. Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet 4005N (CB403A) 1 sztuka 9. Toner niebieski do drukarki HP LaserJet 4005N (CB401A) 1 sztuka 10. Toner żółty do drukarki HP LaserJet 4005N (CB402A) 1 sztuka 11. Toner czarny do drukarki HP LaserJet 4005N (CB400A) 1 sztuka 12. Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6003A) 2 sztuki 13. Toner niebieski do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6001A) 1 sztuka 14. Toner żółty do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6002A) 1 sztuka 15. Toner czarny do drukarki HP LaserJet CM1017 MFP (Q6000A) 1 sztuka 16. Toner purpurowy do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB543A) 2 sztuki 17. Toner niebieski do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB541A) 1 sztuka 18. Toner żółty do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB542A) 1 sztuka 19. Toner czarny do drukarki HP LaserJet CM1312nfiMFP (CB540A) 1 sztuka 20. Mysz komputerowa USB (przewodowa, optyczna, scroll, black, 1000dpi, USB/PS2, 3 lata gwarancji) 1 sztuka 21. Powietrze sprężone. Opakowanie 600ml 10 sztuka 22. Pianka do monitorów LCD. Opakowanie 100ml 10 sztuk 23. DDR3 1600MHz 2x2GB, CAS CL7 radiator LOW LATENCY (7-7-7-20) 2komplety 24. HDD 250GB SATA2, gwarancja 5lat, RAID EDITION3, cashe 16MB, MTBF 200000 (WD2502ABYS) 4 sztuki 25. Odkurzacz serwisowy - antystatyczny wąż rozciągliwy (79cm...2m), ssawka giętka, ssawka szczelinowa, nakładka szczoteczkowa, kabel zasilający, silnik 750 W z zabezpieczeniem termicznym + 3 komplety filtrów zapasowych 1 sztuka 26. Procesor SOCKET LGA1156, proces technologiczny 0,045, częstotliwość taktowania 2,66, 8MB cashe BOX 2 sztuki 27. Płyta główna SOCKET LGA1156, chipset Intel P55, 6 sataII raid, ilość złączy PCI - 3, PCI-ex1 - 2, PCI-ex16 - 2, DDR3 - 4, firewire 2 sztuki 28. Kabel paczkord 3m, kat. 5e 20 sztuki 29. Wtyk RJ45 (opakowanie 100 sztuk) 1 opakowanie 30. Etykiety do drukarki ARGOX A200 2x1 cal białe (1000sztuk) + folia drukująca 4 opakowania 31. Koperty bąbelkowe na dokumenty A4, wymiar wewnętrzny: 230x330 20 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ogólne warunki udziału w postępowaniu 1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane ppkt a i d każdy z partnerów musi wykazać odrębnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Warunki szczegółowe Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 20.000 PLN lub zdolność kredytową na kwotę 20.000 PLN 2) Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawców składających wspólna ofertę: warunki określone w punkcie 1 musi spełniać co najmniej jeden partner. Doświadczenie zawodowe 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej pięć zamówień o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2) Doświadczenie zawodowe wykonawców składających wspólną ofertę: warunek określony w punkcie 1 musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 3) Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia do realizacji podwykonawcom. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono w rozdziale VI Specyfikacji. 2) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie pkt. 4.3.4 SIWZ, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny tylko w niżej wymieniony sposób: 1) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową, b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny; 2) w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia: a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia, b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny, c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie; 3) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część ( cena ryczałtowa): a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia, b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie, c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach