Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 681 18 17 , fax. 58 681 33 25
- Data zamieszczenia: 2014-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
ul. Wzgórze Wolności 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 681 18 17, fax. 58 681 33 25
REGON: 19039215900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.kartuzy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka oświatowa utworzona przez JST
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3.Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie IArtykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a IIJaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b IIIMięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c IVDrób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d VPrzetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e VIPieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f VIIMrożonki 15331170-9 15220000-6 Załącznik 1g VIIIRyby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h IXZiemniaki 03212100-1 Załącznik 1i XWarzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną kilka lub wszystkie grupy. Oferta częściowo musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup. 5.Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu zamawiającego, - forma płatności - przelew z terminem płatności 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 6.Ilości podane w załącznikach 1a - 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7.Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faksem lub pocztą elektroniczną, najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki oraz telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w poniedziałek następnego tygodnia najpóźniej do godz. 8.00 rano, natomiast warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory dwa razy w tygodniu, a pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 8.Zamawiający będzie zamawiał u wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni w których stołówka szkolna nie podaje obiadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp2.kartuzy.witrynaszkolna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów i produktów żywnościowych do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy art. żywnościowych dla stołówki szolnej
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-02-29 - CRZP/2/2016/AEZ-Dostawa prowiantu na statki szkoleniowe Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016
Dodano: 2016-01-15 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Trzebielinie w roku 2016
Dodano: 2015-11-27 - dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa pieczywa i artykułów spożywczych różnych - znak sprawy: Adm. 15/2015
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych oraz mrożonych, przetworów owocowych i warzywnych, kiszonek, grochu, fasoli - znak sprawy Adm 12/2015
Dodano: 2015-10-22