Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014 - część I zamówienia - Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych

Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6216898
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk
    ul. Mickiewicza 15 15
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6216898
    REGON: 79022472700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014 - część I zamówienia - Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony był na 6 zadań (części). Obecne ogłoszenie dotyczy jedynie realizacji Zadania nr 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych. Zakup wraz z dostawą mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorzadowych w Stradunach w roku szkolnym 2013/2014 tj. od 01.08.2013 r. do 30.06.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 1 do formularza ofertowego są przykładowe, Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie on posiadał te same walory smakowe i właściwości co produkt podany przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 1) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez szkoły co drugi dzień, pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. 2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i na koszt Wykonawcy. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca składając ofertę powinien ująć wszystkie wymienione szkoły. Ceny podane w formularzu ofertowym winne być jednakowe dla wszystkich szkół. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione pozycje. 4) Ilości podane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach