Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemesni

Dom Pomocy Społecznej "Biały Potok" ogłasza przetarg

  • Adres: 32-425 Trzemeśnia, Trzemeśnia 377
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2735036 w. 18 , fax. 12 2735035
  • Data zamieszczenia: 2015-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Biały Potok"
    Trzemeśnia 377 377
    32-425 Trzemeśnia, woj. małopolskie
    tel. 12 2735036 w. 18, fax. 12 2735035
    REGON: 35093820600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemesni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SIWZ - 6 pakietów wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Pakiet nr 1 - Artykuły drobiarskie CPV 15112000-6 Pakiet nr 2 - Mrożonki i ryby CPV 15221000-3, 15331170-9, 1530000-1, Pakiet nr 3 - Artykuły ogólno - spożywcze CPV 1580000-6 Pakiet nr 4 - Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze, jaja CPV 15500000-3,15400000-2,03142500-3 Pakiet nr 5 - Mięso i wędliny CPV 1510000-9 Pakiet nr 6 - Owoce warzywa CPV 15300000-1 2.1W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu w zależności od potrzeb w ramach ustalonej kwoty umownej przy zachowaniu cen jednostkowych w załączniku nr 2 do SIWZ . Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie telefonicznie lub faksem na rodzaj i ilość artykułów najpóźniej na dwa dni przed datą ich dostarczenia od upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godzinach od 7.00 do 11.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi. Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży , odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu, nie krótszy niż 14 dni. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy , natomiast jakościowo w terminie do 2 dni od dnia dostawy. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg. pakietów. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej w tym również na wszystkie pakiety. Złożenie oferty na jeden lub więcej pakietów następuje w ramach oddzielnych ofert. Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art.99-101 Ustawy Prawo zamówień publicznych.. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. Ceny jednostkowe netto i brutto towaru podane w umowie są cenami stałymi nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach