Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów i Innych Osób Uprawnionych "Biały Potok" w Trzemeśni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-425 Trzemeśnia, Trzemeśnia 377
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2735036 w. 18 , fax. 012 2735035
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów i Innych Osób Uprawnionych "Biały Potok" w Trzemeśni
    Trzemeśnia 377 377
    32-425 Trzemeśnia, woj. małopolskie
    tel. 012 2735036 w. 18, fax. 012 2735035
    REGON: 35093820600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SWIZ - 7 pakietów wg kodów Wspólnego Słownik Zamówień CPV Pakiet nr 1- dostawa pieczywa CPV 1580000-9 Pakiet nr 2 - dostawa mięsa i wędlin CPV 15100000-9 Pakiet nr 3 - dostawa art. mleczarskich i tłuszczy CPV 15500000-3, 15400000-2, 03142500-3 Pakiet nr 4 - dostawa jarzyn i owoców CPV 15300000-1 Pakiet nr 5 - dostawa art. ogólnospożywczych CPV 15800000-6 Pakiet nr 6 - dostawa art. drobiarskich CPV 15112000-6 Pakiet nr 7 - dostawa ryb i mrożonek CPV 15221000-3, 15331170-9 2.1 W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia . 2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w danym pakiecie, bez zmiany jego wartości . 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia o których mowa w pkt. 3 określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godz. od 8.00 do 14.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi . 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku , świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu . 4.2. Wędliny w opakowaniu hermetycznym . 4.3. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany . 4.4. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy, natomiast jakościowo w terminie do trzech dni od dnia dostawy 4.5. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg pakietów . 5.1 Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej w tym również na wszystkie pakiety. 5.2. Złożenie oferty na jeden lub więcej pakietów następuje w ramach oddzielnych ofert. Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 99-101 Ustawy . 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a Ustawy PZP. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę . 14. Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia Umowy 15. Ceny jednostkowe netto i brutto towaru podane w umowie są cenami stałymi, nie ulegną zmianie przez okres trwania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach