Przetargi.pl
Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dla 50 gospodarstw domowych oraz 3 jednostek podległych Gminie Cegłów

Gmina Cegłów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, ul. Kościuszki 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39 , fax. 025 759 59 38
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cegłów
    ul. Kościuszki 4 4
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, fax. 025 759 59 38
    REGON: 71158263500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dla 50 gospodarstw domowych oraz 3 jednostek podległych Gminie Cegłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie (dostawa) sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dla 50 gospodarstw domowych oraz 3 jednostek podległych Gminie Cegłów zgodnie z projektem pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cegłów, dofinansowanego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion, Osi Priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013. 2.Na zamówienie, o którym mowa w ust. 1 składa się niżej wymieniony sprzęt teleinformatyczny: 1) Zestaw komputerowy- 112 szt. 2) Laptop 10 szt. 3) Drukarka - dla gospodarstw domowych- 50 szt. 4) Drukarka - dla jednostek podległych - 3 szt. Na dostarczonym sprzęcie teleinformatycznym (z wyłączeniem drukarek) ma zostać zainstalowany (system operacyjny, pakiet biurowy, program antywirusowy, sterowniki) - dodatkowo każde zainstalowane oprogramowanie musi być dostarczone na nośniku. W skład zestawu komputerowego wchodzi: stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym, monitor, klawiatura, mysz komputerowa, listwa antyprzepięciowa. 3.Licencje na korzystanie z oprogramowania biurowego i systemu operacyjnego, dostarczone wraz z sprzętem teleinformatycznym muszą być udzielone na czas nieoznaczony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz uprawniać Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, do przekazania oprogramowania na dowolny okres beneficjentom ostatecznym wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach przedmiotowego projektu oraz jednostkom podległym Zamawiającemu. Licencja na oprogramowanie antywirusowe dostarczona na czas oznaczony min. 36 miesięcy 4.każdy z Wykonawców ma obowiązek zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia. 5.Szczegółowe parametry techniczne i opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt teleinformatyczny musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń zgodnie z niniejszą SIWZ oraz wolny od wad prawnych i fizycznych. 7.Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Cegłowie, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 05-319 Cegłów. 8.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami SIWZ, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, oraz postanowieniami umowy. Dostawa odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie. 10.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 11.Zamawiający wskazuje, że sprzęt teleinformatyczny zostanie użyczony przez Zamawiającego na podstawie umów użyczenia na cele nie komercyjne beneficjentom ostatecznym wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach przedmiotowego projektu oraz jednostkom podległym. Zamawiający nie wyklucza ewentualnych zmian podmiotów na rzecz, których następować będzie użyczenie, w wypadku nie spełnienia wymogów uczestnictwa w projekcie przez beneficjentów ostatecznych. W/w zestawy będą wykorzystane przez cały okres trwania projektu, tj. do dnia 31.12.2015 r. oraz przez 5 kolejnych lat, tj. do 31.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kliku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r., Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mrozach nr 38 9227 0004 0000 1238 2000 0460 z dopiskiem - przetarg nieograniczony - Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dla 50 gospodarstw domowych oraz 3 jednostek podległych Gminie Cegłów zgodnie z projektem pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cegłów, dofinansowanego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion, Osi Priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 11.1 przed upływem terminu składania ofert zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej elementy wymienione w ust. 7 jej oryginał zostanie złożony przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Cegłów, 05-319 Cegłów, ul. Tadeusza Kościuszki 4 (w godz. 8.00 - 14.00. 7.Umowa zabezpieczająca, wniesiona na poczet wadium, winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1)nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty Zamawiającemu oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 Ustawy, 3)zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, 4)okres ważności umowy zabezpieczającej musi pokrywać się z terminem związania ofertą, wskazanym w SIWZ. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 11.1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 11.3 zostanie wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.wadium złożone w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu. 12.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach