Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, taśm barwiących) dla Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Opatrzności Bożej 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 033 4992322
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    pl. Opatrzności Bożej 18 18
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, fax. 033 4992322
    REGON: 07081191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzo.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, taśm barwiących) dla Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, taśm barwiących) dla Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera sie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i popraw- ność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych przez wykonawcę, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dosta-wom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wyko-nane należycie (referencje zamawiających). 4.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza: - że jest związany ofertą przez okres 30 dni, - że zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach