Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi do użytku służbowego dla Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.

Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Kardynała B. Kominka 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7277470 , fax. 076 7277474
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
    ul. Kardynała B. Kominka 9 9
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7277470, fax. 076 7277474
    REGON: 39056023100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strefa-legnica.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Specjalna Strefa Ekonomiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi do użytku służbowego dla Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi do użytku służbowego dla Legnickiej Specjalnej Stefy Ekonomicznej S.A. spełniający wymagania specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia ujętej w załączniku nr 1. Zamawiający wymaga zachowania bezwzględnego okresu gwarancji na: - silnik i podzespoły - min. 2 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat bez limitu kilometrów - lakier - min. 3 lata - perforacja nadwozia - min. 6 lat Autoryzowany serwis samochodu musi być dostępny na terenie województwa dolnośląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki okreslone w art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; b/ zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na postawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. 3. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V. jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 44 Pzp w z art.22 ust.1 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością 3 dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 2. Dokumenty, o których mowa w lit. a/ - c/, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strefa-legnica.com/bip/aktualnosci.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach