Przetargi.pl
Przebudowa budynku Domu Dziecka prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP przy ul. Wandy 6 w Kłodzku

Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek N.M.P. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Wandy 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 867 23 36 , fax. 074 867 23 36
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek N.M.P.
    ul. Wandy 6 6
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 867 23 36, fax. 074 867 23 36
    REGON: 04001185700060
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Domu Dziecka prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP przy ul. Wandy 6 w Kłodzku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Dziecka w Kłodzku przy ul. Wandy 6, mająca na celu utworzenie pokoi mieszkalnych wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych i sanitarnych. Zakres prac obejmuje roboty w branży rozbiórkowe, murarskie, posadzkowe, instalacyjne wod-kan i elektryczne wewnętrzne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22.1 (ustawy) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 W ciągu ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej 3 podobne zamówienia. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Cena ofertowa - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące oświadczenia: 2.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3. 2.2. Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości każdej z nich co najmniej 100 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ). 2.3. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy­konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 3. W celu wykazania, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 3.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności prowadzonej przez Wykonawcę, na kwotę min. 150 000 PLN. 3.2. Oświadczenie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia lub polisy o.c., o której mowa w pkt. 3.1, w przypadku gdyby jej ważność kończyła się w trakcie realizacji zadania; 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Dziale VI pkt. 1.1, 1.2, 1.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót kosztorysu inwestorskiego i dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Do oferty należy załączyć parafowany przez wykonawcę, na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach