Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 572 67 00 do 04 , fax. 65 572 11 01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Pl. K. Marcinkowskiego 8/9 8/9
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 572 67 00 do 04, fax. 65 572 11 01
    REGON: 41105015500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy zakupu energii elektrycznej czynnej w ilości 968 MWh (+/- 3%), dla 1 punktu poboru energii dla Zamawiającego w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2015 i zostało podzielone na dwie części. Część 1 zamówienia - zakup energii dla 1 punktu poboru energii w planowanej ilości energii 484 MWh - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia - zakup energii dla 1 punktu poboru energii w planowanej ilości energii 484 MWh - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ Do każdej Części zostanie zawarta odrębna umowa sprzedaży energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dfinanse.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach