Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosnicowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej prowadzony przez Gminę Sośnicowice zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1.132.912,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy w przypadku większości punktów poboru odbywa się po raz kolejny. W przypadku punktów z kolejną zmianą obecnym sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. a umowy obowiązują do 31.01.2018, nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej. Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkty z pierwszą zmianą sprzedawcy posiadają zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia a sprzedawcą jest Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 260.569,76 zł. Szczegóły dotyczące podpisywania Umów sprzedaży przez poszczególnych odbiorców, jak również zasady fakturowania opisane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski Sośnicowice, Gminne Przedszkole w Bargłówce, Gminne Przedszkole w Smolnicy, Szkoła Podstawowa im. Juliusza Rogera w Sośnicowicach, Szkoła Podstawowa w Bargłówce, Szkoła Podstawowa w Kozłowie, Szkoła Podstawowa w Sierakowicach, Gminne Przedszkole w Sierakowicach, Miejskie Przedszkole w Sośnicowicach, ZGKiM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach