Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 661 325 , fax. 338 661 287
- Data zamieszczenia: 2021-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
ul. Żywiecka 2
34-311 Czernichów, woj. śląskie
tel. 338 661 325, fax. 338 661 287
REGON: 55316852690000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Czernichów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Czernichów w planowanej ilości około: 807 106 kWh w tym : a)012 I i II strefa - 511 953 kWh, b)C11 całodobowa- 222 500 kWh, c)C12 B I i II strefa - 17 924kWh, d)G12 I i II strefa - 263 kWh , e)R I strefa– 2 269 kWh, f)C21 I strefa– 52 197 kWh w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, dla punktów poboru określonych w załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Podane ilości MWh oraz moc w załączniku nr 1 (punkty poboru energii elektrycznej) do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Określenie przewidywanego poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. 3.Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie rzeczywistego zużycia energii (wskazań układów pomiarowych) wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 4. Dostawa energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą – Prawo energetyczne”. 5.Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 6.Wykonawca zapewni sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy – Prawo Energetyczne. Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia obowiązków podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca musi posiadać aktualne umowy lub promesę zawarcia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. Tauron Dystrybucja S.A. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego. 9.Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. Elektrycznej, o ile będzie to konieczne) na wszystkie punkty poboru energii elektrycznej (wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Tauron Dystrybucja S.A.) – w celu uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 1 stycznia 2021 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś punktu poboru energii elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 10. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ. 11.Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ zawarł Istotne postanowienia umowy, których treść Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w umowie z Zamawiającym. 12.Zamawiający ustala minimalny termin płatności na 21 dni, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy mogą zaoferować termin zapłaty dłuższy, na warunkach opisanych w niniejszej SIWZ. 13.Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łodygowice w 2024 r.
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa energii elektrycznej do budynku WFOŚiGW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 na okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-06-29 - Dostawy energii elektrycznej dla Szpitala Joannitas w Pszczynie oraz budynków ZLZ i DA w Woli
Dodano: 2023-06-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r
Dodano: 2023-06-01 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r
Dodano: 2023-05-02 - Dostawa energii elektrycznej dla Master–Odpady i Energia Sp. z o.o. w gr. taryfowej B21 wraz z odbiorem części wyprodukowanej energii elektrycznej i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej
Dodano: 2022-09-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Krzepice
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa energii elektrycznej dla Master–Odpady i Energia Sp. z o.o. w gr. taryfowej B21 wraz z odbiorem części wyprodukowanej energii elektrycznej i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej.
Dodano: 2022-09-06 - Dostawa energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2021-02-23 - dostawa oleju napędowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2020-12-17