Przetargi.pl
„Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w Preczowie (etap II ) wraz z budową sanitarnej kanalizacji ciśnieniowej”

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w Preczowie (etap II ) wraz z budową sanitarnej kanalizacji ciśnieniowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi gminnej połączone z przebudową ulicy Zielonej na odcinku od skrzyżowanie z ulicą Jaworową do posesji nr 11A. Przebieg remontowanego odcinka drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie. Teren przyległy do drogi to obszary zabudowy jednorodzinnej. W ramach planowanego remontu nawierzchni planuje się rozbiórkę warstwy asfaltowej, wykonanie wyrównania i uzupełnienia istniejącej podbudowy kruszywem oraz ułożenie nawierzchni z kostek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej oraz wykonanie wpustów ulicznych. Założona technologia wykonania remontu nawierzchni spowoduje podniesienie istniejącej niwelety jezdni o około 7 cm. Na całym odcinku remontowanej nawierzchni przyjęto jednostronne pochylenie jezdni o wartości 2%.W zakresie robót objętych dokumentacją nie zachodzi potrzeba wykonania przezbrojeń uzbrojenia podziemnego, jednakże należy dokładnie rozpoznać miejsce robót przed przystąpieniem do prac i zwrócić szczególną uwagę na możliwość uszkodzenia sieci uzbrojenia podziemnego. W związku z remontem nawierzchni drogi gminnej nie zachodzi konieczność wycinki drzew. Długość remontowanego odcinka drogi to ok.163m o zmiennej szerokości 3-6m. Ponadto należy wykonać w pasie remontowanego odcinka kanalizację sanitarną ciśnieniową od studzienek Z20 I Z21.3(PE Ø63, Ø50, Ø40 w ilości ok. 293mb) do granic pasa drogowego. Wszelkie urządzenia służące do obsługi kanalizacji ciśnieniowej, znajdujące się w pasie drogowym, należy dostosować do rzędnych niwelety jezdni i poboczy. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w: 1) dokumentacji projektowej – projekty budowlane i wykonawcze 2) projekcie stałej organizacji ruchu 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4) przedmiarach robót 5) zgłoszeniach robót budowlanych 6) zgłoszeniu robót kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej 7) informacji Starosty Będzińskiego o zgłoszeniu dotyczącym zamierzonego rozpoczęcia robót budowlanych o nr rej.6743.238.2016 (drogowe) z 10.05.2016r. i 6743.594.2016 z 26.08.2016r. (drogowe) oraz 6740.8.22.2017 z 24.05.2017r. kanalizacja sanitarna ciśnieniowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary: nr 44 843800010000025720160003 z dopiskiem „wadium” na przetarg o nazwie: „Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w Preczowie (etap II ) wraz z budową sanitarnej kanalizacji ciśnieniowej” 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uzna-nie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt XIV ust. 2) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna – parter budynku za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a usta-wy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o którym mowa powyżej w pkt 3), Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) Kserokopię wniesienia wadium (potwierdzona za zgodność z oryginałem) potwierdzająca wniesienie wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczonej zgodnie z ustawą Pzp (oryginał dokumentu złożony w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna – parter budynku za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert). 3) Kserokopię potwierdzająca wniesienie wadium w pieniądzu – fakultatywnie, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej), 5) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga. 1) Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa powyżej w pkt. X ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli pod-mioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach