Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2015-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, rozładunek, przemieszczenie, montaż oraz ustawienie mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Finansów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) oraz montaż i przemieszczenie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie mebli biurowych, zwanych dalej Meblami, według wykazu określonego w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik D do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy. Wzór Umowy stanowi Załącznik D do SIWZ. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w SIWZ norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. D. U. z 2014r., poz. 1804). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK I Oddział Warszawa 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228, z dopiskiem: Wadium - Zakup, dostawa, rozładunek, przemieszczenie, montaż oraz ustawienie mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Finansów. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-129/2016
Dodano: 2016-07-27 - Aranżacja i wyposażenie zespołu pomieszczeń Sądu Polubownego i Centrum Mediacji w budynku biurowym Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego przy ul. Niedźwiedzia 6 e w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż mebli w internatach i kwaterach internetowych oraz dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD do internatów i kwater internatowych w podziale na 2 części.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Domu Studenckiego Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Teofila Kwiatkowskiego w Pułtusku
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane części: Część 1 - Meble do pomieszczeń podchorążych, Domu Studenckiego oraz sal dydaktycznych Część 2 - Łóżka piętrowe i materace do pomieszczeń podchorążych
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż mebli do Przedszkola UKSW
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli biurowych, mebli metalowych, krzeseł oraz foteli - Sprawa 33/2015
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2016-06-24