Przetargi.pl
Zakup 20-sto osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Urząd Gminy w Sokolnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 98420 Sokolniki, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 845 176 , fax. 627 845 194
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sokolnikach
    ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1
    98420 Sokolniki, woj. łódzkie
    tel. 627 845 176, fax. 627 845 194
    REGON: 54366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 20-sto osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup 20-sto osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd ma być fabrycznie nowy z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych pod zabudowę typ 19 + 1, ma spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczących dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego aktów prawnych oraz być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32 poz. 262) oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) Aktualne zaświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12 -22, ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp, Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowania zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. 2) Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń i dokumentów: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3) W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć warz z oświadczeniem dokumenty bądź informację potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowania. 4) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.2 lit. A. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji,  jeżeli w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w ppkt.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę na miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienne w pkt.6.1 lit. a) , pkt.6.2 lit. A.a) i pkt. 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.1 lit. a) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) Poza dokumentami wymienionymi w w pkt. 6.1 lit. a, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; d) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6) Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6.1 lit. a i lit. b) SIWZ oraz zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) składane wraz z ofertą. Dokument określony w pkt. 6.3) SIWZ składane jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty wymienione w pkt. 6.2) SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza (składane są na wezwanie i maja być aktualne na dzień złożenia oferty, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach