Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z rozbudową budynku III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Armii Krajowej 33. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z rozbudową budynku III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi usytuowanego na nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 33 – działka ew. Nr 339/285 w obrębie P-24. 2.W ramach inwestycji planowany jest remont, przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku biurowego, przebudowa kabla Enn, budowa układu komunikacji wewnętrznej z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, postawienie trzech masztów flagowych i pylonu informacyjnego, a także budowa elementów małej architektury. 3. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny oferty i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów. 4.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 7.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004r. Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 8.Wymagany okres gwarancji- minimum 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia wskazane przez Zamawiającego lub równoważne o tym samym lub wyższym standardzie. 10. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. Szczegóły dotyczące udzielania i rozliczania zaliczek zawiera paragraf 15 wzoru umowy- załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonaniem robót, o których mowa w pkt. 3.2. SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 13. Przedmiot umowy należy wykonać do dnia 20.12.2019 r. z zastrzeżeniem, że: - roboty budowlane należy wykonać do dnia 20.11.2019 r., - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1./jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego 2.oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2.2. SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18 - Rewitalizacja parku wiejskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
Dodano: 2024-07-18 - "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-07-18 - „Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie – brachu!” – budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2023 rok
Dodano: 2024-07-18 - Budowa oczyszczalni ścieków przy budynku wielorodzinnym w miejscowości Gawronki oraz budowa wodociągu w miejscowości Borek, Gmina Łęczyca
Dodano: 2024-07-18