Powiat Wieluński ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego, 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438434280 , fax. 438434263
- Data zamieszczenia: 2024-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieluński
Pl. Kazimierza Wielkiego, 2
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438434280, fax. 438434263
REGON: 730934803 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie oddziału położniczo-ginekologicznego z blokiem porodowym wraz z oddziałem połogowym i oddziałem neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu, polegających na kompleksowym przeprowadzeniu przebudowy pomieszczeń fragmentu II piętra Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w budynku SPZOZ w Wieluniu przy ulicy Szpitalnej wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia i urządzeń medycznych. Przebudowywane pomieszczenia zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów, oraz poprawią standard obsługi pacjenta w tym również pacjenta niepełnosprawnego. Realizacja przedmiotowej przebudowy będzie odbywać się w dwóch etapach w warunkach funkcjonującego obiektu służby zdrowia, świadczącego nieprzerwanie usługi medyczne. Realizacja inwestycjimusi zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu służby zdrowia i płynność prac budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział WieluńPlac Legionów 2, 98-300 Wieluń75 9256 0004 0070 2340 2000 0460Z adnotacją: Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym iOddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku kubaturowego o powierzchni min. 650,00 m2 lub o wartości robót budowlanych minimum 12 000 000,00 zł. brutto każda z nich, w tym co najmniej jedna z tych robót realizowana była w warunkach funkcjonującego obiektu służby zdrowia, świadczącego nieprzerwanie usługi medyczne, a prace budowlane prowadzono etapami, zapewniając ciągłość funkcjonowania obiektu służby zdrowia i płynność prac budowlanych;b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej następujące osoby spełniające poniższe wymagania: kierownik budowy (co najmniej 1 osoba): posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadający doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji budowy lub przebudowy lub remontu lub modernizacji budynku użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunkówtechnicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, o powierzchni min. 650,00 m2 lub o wartości robót budowlanych minimum 12 000 000,00 zł. brutto (wartość robót, która została zrealizowana w okresie potwierdzonego doświadczenia zawodowego kierownika budowy) a roboty realizowane były w warunkach funkcjonującego obiektu służby zdrowia, świadczącego nieprzerwanie usługi medyczne, a prace budowlane prowadzono etapami, zapewniając ciągłość funkcjonowania obiektu służby zdrowia i płynność prac budowlanych, kierownik robót sanitarnych (co najmniej 1 osoba): posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownik robót elektrycznych (co najmniej 1 osoba): posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18 - Rewitalizacja parku wiejskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
Dodano: 2024-07-18 - "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-07-18 - „Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie – brachu!” – budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2023 rok
Dodano: 2024-07-18 - Budowa oczyszczalni ścieków przy budynku wielorodzinnym w miejscowości Gawronki oraz budowa wodociągu w miejscowości Borek, Gmina Łęczyca
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną gazem płynnym w budynku przedszkola Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Piątkowisku, Żytowice 34, 92-200 Pabianice
Dodano: 2024-07-16