Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Gdańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 158 894 , fax. 422 158 894
- Data zamieszczenia: 2019-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
ul. Gdańska 7
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 422 158 894, fax. 422 158 894
REGON: 47321512200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. 10. Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 11. Informacje dotyczące podwykonawców a) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. b) Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechanie podwykonawców jak za działanie lub zaniechanie własne. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca obejmie gwarancją i rękojmią cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem poniższych terminów: - na podzespoły elektryczne – okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na podzespoły elektromechaniczne - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na wykonaną zabudowę - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na powłokę lakierniczą - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na perforację blach nadwozia - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na rampę - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. b) Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 3 dni od zgłoszenia. c) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 5 do siwz oraz Załącznik Nr 5a do siwz – załącznik do formularza ofertowego – propozycja wykonawcy). 3. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy/dla Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na podstawie §13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126) dokumenty homologacyjne dotyczące oferowanego pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji) zawierające w szczególności dane na temat wielkości emisji CO2 w cyklu miejskim [g/km] oraz dane dotyczące normy zużycia energii w cyklu miejskim [l/100 km] oraz normę EURO. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w rozdziale VII pkt.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII pkt.1 SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia terapeutyczne do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Urzeczu
Dodano: 2023-03-30 - Zakup autobusu przystosowanego dla potrzeb dowozu dzieci niepełnosprawnych
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa autobusu przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Olszowcu gmina Sławno, powiat opoczyński
Dodano: 2022-11-22 - ZAKUP AUTOBUSU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY KROŚNIEWICE
Dodano: 2020-10-12 - Dostawa autobusu
Dodano: 2020-10-12 - Zakup autobusu do transportu uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Hucie” w ramach projektu: „CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH W POWIECIE WIERUSZOWSKIM – „RAZEM ŁATWIEJ” NR PROJEKTU RPLD.09.02.01-IP.01-10-001/19 W RAMACH DZIAŁANIA IX PODDZIAŁANIA IX.2.1 W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014 – 2020”
Dodano: 2020-07-21 - „Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych"
Dodano: 2019-11-05 - Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej
Dodano: 2019-10-14 - najem autobusu przeznaczonego do egzaminowania i szkoleń
Dodano: 2019-09-13 - Zakup środka transportu służącego do przewozu osób niepełnosprawnych „Dowóz uczniów niepełnosprawnych”.
Dodano: 2019-09-06