Przetargi.pl
„Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych"

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Gdańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 158 894 , fax. 422 158 894
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Gdańska 7
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 158 894, fax. 422 158 894
    REGON: 47321512200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pabianicach - placówki dla osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. 10. Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 11. Informacje dotyczące podwykonawców a) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. b) Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechanie podwykonawców jak za działanie lub zaniechanie własne. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca obejmie gwarancją i rękojmią cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem poniższych terminów: - na podzespoły elektryczne – okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na podzespoły elektromechaniczne - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na wykonaną zabudowę - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na powłokę lakierniczą - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na perforację blach nadwozia - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na rampę - okres wskazany w ofercie, nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. b) Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 7 dni od zgłoszenia. c) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 5 do siwz oraz Załącznik Nr 5a do siwz – załącznik do formularza ofertowego – propozycja wykonawcy). 3. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy/dla Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w rozdziale VI pkt.1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na podstawie §13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (poz. 1126) – DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ dokumenty homologacyjne dotyczące oferowanego pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji) zawierające w szczególności dane na temat wielkości emisji CO2 w cyklu miejskim [g/km] oraz dane dotyczące normy zużycia energii w cyklu miejskim [MJ/km] . UWAGA: Zamawiający dopuszcza przyjęcie ww. wielkości z katalogów producentów pojazdów bazowych, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga dokumenty homologacji w momencie dostawy pojazdu. 6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt.1 niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu: 7.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. wraz ze złożeniem oświadczenia. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach