Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
ul. Lwowska 178a 178a
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Nowor - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres 1. POZ. 1. PROCESOR TKANKOWY SZT. 1. - Zakład Patomorfologii Zakres 2. POZ. 1. APARAT EKG HOLTER SZT. 1. - Oddział Neurlologii Zakres 3. POZ. 1. STÓL ZABIEGOWY Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 4. POZ. 1. LAMPA CHIRURGICZNA (mobilna) SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 5. POZ. 1. DIATERMIA CHIRURGICZNA SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 6. POZ. 1-2. STOLIK INSTRUMENTALNO-ZABIEGOWY SZT. 1., WÓZEK ZABIEGOWY SZT. 1. - Poradnia Chir. Onkologicznej Zakres 7. POZ. 1. KOMORA LAMINARNA SZT. 1. - Oddział Noworodków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć : referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) 4. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-2, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b)Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć : referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) f)Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostawa wyposażenia oraz aparatury medycznej wraz z instalacją i uruchomieniem dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie .
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA STOJAKÓW NA KROPLÓWKI
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego- Aparatu EKG
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń medycznych w ramach projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej współfinansowanego ze środków MF EOG 2009-2014 i NMF 2009-2014 w ramach programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno - epidemiologicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż videobronchoskopu wraz z akcesoriami, myjnią- dezynfektorem jednostanowiskową oraz środkami dezynfekcyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa zestawów do objętościowej pompy infuzyjnej Medima P-2
Dodano: 2016-07-20 - Dostawę i montaż aparatu histeroresektoskopu bipolarnego wraz z pompą histeroskopową, aparatem elektrochirurgicznym mono i bipolarnym, optyką i osprzętem.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie kabin audiometrycznych - 2 szt.
Dodano: 2016-07-07