Gmina Mucharz ogłasza przetarg
- Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
Mucharz 226 226
34-106 Mucharz, woj. małopolskie
tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
REGON: 00054331500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Borowina w zakresie: przebudowy chodnika i ścieku przykrawężnikowego oraz remontu zatoki autobusowej, zjazdów indywidualnych i studzienek ściekowych w miejscowości Mucharz i Skawce gmina Mucharz w km 0-000 - 0+245 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej Borowina w zakresie: przebudowy chodnika i ścieku przykrawężnikowego oraz remontu zatoki autobusowej, zjazdów indywidualnych i studzienek ściekowych w miejscowości Mucharz i Skawce gmina Mucharz w km 0-000 - 0+245 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców i dokumenty uwiarygodniające. 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia. 4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: dokumenty potwierdzające ważność ofert a oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki, f Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: uprawniony do występowania w obrocie prawnym nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. h w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, i kosztorys ofertowy liczony metodą szczegółową - z cenami jednostkowymi robocizny, materiałów i pracy sprzętu i wartością poszczególnych robót. j zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót) posiadają wymagane uprawnienia w specjalności drogowej i wodno kanalizacyjnej - sieci zewnętrznych- wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi gminnej nr K203392 Koło Szkoły dz. nr 533, 534 w km 0+000 - 0+460, 0+640 - 0+980 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz asfaltowanie drogi (G62) w km 0+460 - 0+640 w miejscowości Wróblowice
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakliczyn - zadania realizowane częściowo w ramach funduszu sołeckiego etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w ciągu DW 964 na odc. 320 km 3+189 - km 4+606 w zakresie wykonania remontu chodnika wraz z krawężnikiem oraz odwodnieniem (ul. Wielicka w Niepołomicach)
Dodano: 2016-07-27 - Zastąpienie istniejącego pobocza DP 1041K ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem z kostki brukowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika w ciągu DW 773 w m. Poskwitów odc. 150 km 0+107,5 - 0+507,50
Dodano: 2016-07-22 - Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w gminie Skrzyszów
Dodano: 2016-07-19 - Budowa chodników w Gminie Wierzchosławice: Rudka- Etap II, Wierzchosławice - Etap VI, Mikołajowice - Etap II
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-15