Przetargi.pl
Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego Andrzejówka obejmujące następujący zakres rzeczowy: Obiekty kubaturowe: • Budowa budynku sanitarno- gospodarczego – obiekt 1. kondygnacyjny, konstrukcja murowana pokryta dachem dwuspadowym, wym. 18,60x8,24m, wys.4,94m. • infrastruktura techniczna w budynku – wewnętrzna instalacja energetyczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna kanalizacja sanitarna. • infrastruktura techniczna– zewnętrzna instalacja energetyczna, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, oświetlenie terenu. - stolarka okienna i drzwiowa – Zamawiający zamienia stolarkę okienną i drzwiową aluminiową na PCV w kolorystyce zgodnej z projektem budowlanym ( kolor RAL 7042 lub zbliżony). Obiekty wodne: • Pomosty pływające kompozytowe PO-1, PO-2, PO-3 -prefabrykowane, • Pomost stały PO-4 – konstrukcja żelbetowa, stopnie z desek drewnianych, • Osadnik z płyt drogowych betonowych, • Remont mnichu żelbetowego, Mała architektura: • Wiata zadaszona łukowa– wym. 47,71x8,09m, zadaszenie 35,41x5,43m, konstrukcja drewniana), dach jednospadowy pokryty gontem bitumicznym ( elementy drewniane szlifowane, zaimpregnowane i pomalowane lakierobejcą) • Ścieżka edukacyjna: a) słupek (przykładowy model: totem) – 2 szt. b) tablica (przykładowy model: leśne pary – memo) – 2 szt. c) tablica (przykładowy model: idziemy na grzyby - sofia) – 3 szt. d) ławka (przykładowy model: rośliny leśne IKE) – 1 szt. e) ławo-stół aluminiowy z zadrukowaną powierzchnią blatu (przykładowy model: mensa) - 1 szt. f) tablica (przykładowy model: z kręconymi ptakami cubus) – 2 szt. g) tablica (przykładowy model: z zanieczyszczeniami atmosfery pablo) – 1 szt. • Plac zabaw- naśladownictwo zwierząt: a) huśtawka- ptasie gniazdo b) piramida- pająk c) trampolina- żaba d) tunel- kret - nawierzchnia bezpieczna EPDM, zgodnie z dokumentacja projektową, - ogrodzenie placu zabaw – płot drewniany wys. 1,0m. Zestawienie elementów ścieżki edukacyjnej stanowi Załącznik nr 11.5 – wykaz elementów ścieżki edukacyjnej. • Ławka z oparciem (14 szt.) – wysokość: 77 cm, szerokość: 59 cm, długość:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża • Kosze na śmieci (14 szt.) – betonowe, wolnostojące, wysokość:80 cm, szerokość: 45 cm, długość :45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana, • Stojak na rowery (4szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą śrub bezpośrednio do podłoża, • Leżak z betonu i listew drewnianych – 7 szt. • Mur oporowy z drewnianej palisady o wys. 1,1m, • Winobluszcz na drewnianych słupach połączonych stalowymi linkami, • Tunel z kręgów żelbetowych Φ140 cm, • Tablice edukacyjne audiowizualne, interaktywne – 4 sztuki - wykonane z drewna wg załączonego projektu ,,Tablice edukacyjne”, • Ławo-stół drewniany zgodny z rys. nr 27 w dokumentacji projektowej (6 szt.) • Grill betonowy (3szt.) • Miejsce na ognisko ( krąg ogniska z kamieni polnych + ławki z bali 4 szt.) • Stolik do tenisa stołowego - wym. 2,74x1,55m, strefa bezpieczeństwa o wym. 9,0x5,5m, konstrukcja z polimembrany, zabetonowany w gruncie. Obiekty sportowe: • Siłownia zewnętrzna – nawierzchnia z piasku, który się nie zagęszcza, na podbudowie z kruszywa ( rezygnacja z trawy z rolki): a) wyciąg górny + wyciskanie siedząc b) orbitek + biegacz c) twister + surfer d) prasa nożna + wioślarz e) narciarz + stepper f) ławka + prostownik g) rider + rower Wszystkie urządzenia zabawowe i sprawnościowe muszą posiadać certyfikaty zgodności tzw. certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez firmy akredytowane oraz upoważnione i tylko takie urządzenia mogą być zamontowane na terenie placu zabaw i siłowni zewnętrznej. Nawierzchnie komunikacyjne • przebudowa zjazdu z drogi krajowej - nawierzchnia z kostki niefazowanej betonowej w kolorze szarym na podbudowie z kruszywa C90/3 grub. 20 cm, mieszanki związanej cementem grub. 20cm, podsypki cementowo – piaskowej 3cm, szczegóły wg projektu zjazdu • ciąg komunikacji pieszo- rowerowej - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. szer. 3,0 m, 1,5m, 2,0m • ciąg komunikacji jezdnej - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. szer.5,0 m, 6,20m • miejsca parkingowe (łącznie 8 szt. w tym 2 miejsca dla niepełnosprawnych) - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. /miejsca parkingowe o wym. 5,0x2,5 / niepełnosprawni 5,0x3,6 m • schody do pomostu - konstrukcja z kostki brukowej i palisady betonowej na ławie betonowej • schody przy zbiorniku wodnym SCH-1, SCH-2, SCH-3 - konstrukcja z kostki brukowej i palisady betonowej na ławie betonowej • nawierzchnia utwardzona - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. • plaża - nawierzchnia wykonana z piasku płukanego nie ulegającego zagęszczeniu, na podbudowie z kruszywa i geowłókninie. Podbudowa z kruszywa 10 cm po zagęszczeniu, warstwa wyrównawcza ze żwiru- 5 cm, geowłóknina, piasek 40 cm. Zieleń projektowana • Zieleń wysoka i niska wg załączonego projektu zieleni obejmująca: - brzoza brodawkowata – 6 szt., - głóg pośredni – 6 szt., - berberys Thunberga – 24 szt. - dereń biały Baton Rouge – 18 szt. - rokitnik pospolity – 5 szt. - jałowiec pospolity18 szt. - jałowiec płożący 9 szt. - sosna górska – 43 szt. - wrzos pospolity Beauty Ladies - 46 szt. - wrzos pospolity Annemarie – 21 szt. - przetacznik kłosowy – 92 szt. - trzcinnik ostrokwiatowy 125 szt. - powojnik Huldine 30 szt. - powojnik Comtesse 30 szt. -powojnik Kryspina 20 szt. Zestawienie zieleni stanowi Załącznik nr 11.4 – wykaz zieleni. Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu oprawami oszczędnościowymi LED na słupach H=4,0 m oraz z budynku nad wejściami oprawy z czujnikami ruchu. Dodatkowo przy placach rekreacyjnych zaprojektowano słupki rozdzielcze z 3 gniazdami wtyczkowymi 230V 50Hz 16A. Całość oświetlenia wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Instalacja kamer dozoru System dozoru wizyjnego - z wykorzystaniem kamer obejmujący dozorowanie terenu zalewu. System składa się z kamer stałopozycyjnych i jednej kamery wysokoobrotowej, kamery montowane na latarniach oświetleniowych – wysokość słupów H=4,0 m. Wygrodzenie terenu robót W czasie wykonywania prac poza zbiornikiem wodnym Wykonawca będzie zobowiązany do tymczasowego wygrodzenia terenu placu budowy, uniemożliwiając przedostawanie się małych zwierząt na plac budowy oraz drogi dojazdowe. Zgodnie z postanowieniem RDOŚ należy wykonać szczelne wygrodzenia o wysokości min 50 cm z przewieszką ok. 10 cm pod kątem 45 – 90 stopni , na min. 15 cm wkopane w grunt, zakończone w kształcie litery U. Zapewnienie nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania Zgodnie z decyzją RDOŚ realizacja robót związanych z zagospodarowaniem terenu wokół zbiornika wodnego Andrzejówka musi się odbywać pod nadzorem przyrodniczym, który określi szczegółowy sposób przeprowadzenia prac. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnieni nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania. Wygrodzenie terenu robót oraz nadzór przyrodniczy nie zostały ujęte w przedmiarach robót, należy je ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. Wyposażenie budynku sanitarnego 1) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach –3 szt. 2) pojemnik na papier toaletowy – z tworzywa ABS, dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 23 cm, okienko do kontroli ilości papieru w pojemniku, zamykany na kluczyk – 3 szt. 3) dozownik mydła w pianie zamykany na klucz, na wkłady z mydłem, w tworzywa ABS - 3 szt. 4) lustra łazienkowe do wklejenia nad umywalką, oraz w szatniach, bez oprawy, prostokątne, bez podświetlenia, bez półki – 3 szt. 5) kosz na odpady( łazienkowy ) z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą, o pojemności 25 litrów - 3 szt. 6) szczotki do WC, tuba stojąca wykonana ze stali nierdzewnej, malowana proszkowo. Rączka szczotki wyposażona w przykrywkę tuby, która zapobiega wydostawaniu sie zapachu, stojące – 3 szt. 7) regał o konstrukcji metalowej z 5 – cioma półkami o głębokości 40 cm, szerokość regału 1,2 m, wys. 180 cm – 1 szt. 8) stolik do pom. technicznego 750 x 750 x 760 mm. Stelaż z rury stalowej, malowany farbą proszkową, blat z płyty laminowanej o grubości 18 mm oklejonej obrzeżem PCV o grubości 2 mm, nogi składane – 2 szt. 9) krzesła – 4 szt. , konstrukcja stalowa, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki 8 – 9 mm, malowane lakierem akrylowym. 10) szafka / komoda z półkami szer. 0,8 m x 1,0 m wys x 0,40 m głęb. Płyta wiórowa laminowana gładka o grubości 18 mm, obrzeża wykończone listwą PCV – 1 szt. UWAGA: Wyposażenie budynku sanitarnego nie zostało ujęte w przedmiarach robót, należy je ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. Zestawienie wyposażenia stanowi Załącznik nr 11.3 – wykaz wyposażenia budynku. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących elementów ujętych w projekcie: - instalacja fotowoltaiczna, - tratwy pływające, - instalacja rozgłaszania, - instalacja przyzywowa, - instalacja komputerowa, - przyłącze telekomunikacyjne, - czyszczenie zbiornika wodnego. Elementy te nie będą realizowane w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający: - rezygnuje z części podbudowy pod plażę - rezygnacja z 5 cm podbudowy z kruszywa i 5 cm warstwy wyrównawczej z żwiru i zwiększa warstwę piasku do 40 cm. ( Pozostaje podbudowa z kruszywa 10 cm po zagęszczeniu i warstwa wyrównawcza z żwiru- 5 cm). - rezygnuje z 8 sztuk tablic audiowizualnych - w projekcie pozostają 4 sztuki. - asfalt w kolorze czerwonym na ciągach pieszo – rowerowych został zmieniony na asfalt szary, - w drodze wewnętrznej, miejscach postojowych, nawierzchniach utwardzonych warstwa wiążąca asfaltu została zmieniona na 4 cm, - zamienia stolarkę okienna i drzwiowa z aluminium na PCV. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. W kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna należy ująć Wygrodzenie terenu robót oraz Wyposażenie budynku sanitarnego. Jeżeli Wykonawca uzna, iż należy wykonać określony zakres robót, który nie jest ujęty w przedmiarze, a jest zasadny aby wykonać prawidłowo przedmiot zamówienia, Wykonawca wprowadzi do kosztorysu ofertowego nowe pozycje nie ujęte w przedmiarach. Projekt pn. „Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej” jest planowany do realizacji z dofinansowaniem ze środków EFRR w ramach Osi Priorytetowej 6 – „Rozwój miast” Działania 6.3 „Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo - ZIT KOF” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 7) W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. 8) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Na dzień odbioru końcowego robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy opracowany przez firmę ARMAX Sp. z o.o. . – Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 10 do SIWZ, c) Zamawiający załącza dodatkowo do SIWZ przedmiar robót ( Załącznik nr 11 do SIWZ) , który ma charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają jedynie charakter dokumentu pomocniczego i stanowią bazę wyjściową do obliczenia ceny oferty. Wykonawca może uwzględnić w kosztorysie swoje własne obmiary i założenia kalkulacyjne. W związku z czym dopuszcza się odstępstwa zarówno na plus jak i na minus od założeń wyjściowych zawartych w załączonych przedmiarach. 11) Na podstawie § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013r. poz. 1129) wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 12) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o którym mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13) Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególnego procesu, należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych ( nie gorszych) parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych tj. nie gorszych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku gdy w dokumentacji pojawiłaby się nazwa własna wyrobów budowlanych, nazwy producentów lub produktów to należy to traktować wyłącznie i jedynie jako przykładowe dane, które określają minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż wymienione w dokumentacji pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości ( będą równoważne). Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie wymaganej jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Jeżeli w SIWZ w odniesieniu do niektórych materiałów, produktów, urządzeń wskazuje się znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów wskazane w SIWZ i jej załącznikach, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenia konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wskazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Materiały, urządzenia i inne wyposażenie przed wbudowaniem, zastosowaniem lub zainstalowaniem podlegają akceptacji Zamawiającego. 14) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 15) Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj. wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając terminowość, złożoność i rodzaj robót budowlanych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia (7 dni) od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz (listę) pracowników własnych i podwykonawców delegowanych do wykonania bezpośrednio robót budowlanych wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania w/w wymogu a Wykonawca zobowiązany do składania na każde żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i czynności realizowanych przez pracowników bezpośrednio wykonujących roboty budowlane art.: - kopii umów o pracę osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego lub - dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 16) Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prowadzenie robót budowlanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem i uzgodnieniami z Zamawiającym. c) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną niezbędną przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym. Wykonawca przygotuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w dwóch (2) kompletach zbiorczych. W dniu odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie złożenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. d) Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę wody i energii elektrycznej. e) Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. f) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu budowy. W czasie wykonywania prac poza zbiornikiem wodnym Wykonawca będzie zobowiązany do tymczasowego wygrodzenia terenu placu budowy, uniemożliwiając przedostawanie się małych zwierząt na plac budowy oraz drogi dojazdowe. Zgodnie z postanowieniem RDOŚ należy wykonać szczelne wygrodzenia o wysokości min 50 cm z przewieszką ok. 10 cm pod kątem 45 – 90 stopni , na min. 15 cm wkopane w grunt, zakończone w kształcie litery U. g) Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom przyległego terenu. h) Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. i) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest elementem obowiązkowym. 17) Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) i nie dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat). Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 18) Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 19) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 20) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący – Załącznik nr 1 do SIWZ. 21) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy PLN 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w/w pkt.2 lit. b-e SIWZ ( art.45 ust.6 pkt.2-5) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy: - załączyć do oferty w oryginale; lub - złożyć w pokoju nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7 przed terminem składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. jeżeli zajdą okoliczności wpływające na zatrzymanie wadium) 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, b) Dowód wniesienia wadium, d) Kosztorys ofertowy uproszczony (jako element pomocniczy regulujący ewentualne wzajemne rozliczenia). e) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) ( jeżeli dotyczy), f) Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach