Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wsi Lipusz poprzez odnowienie chodników i budowę parkingów

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Derdowskiego 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6874515, 6874530 , fax. 058 6874591
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    ul. Derdowskiego 7 7
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 058 6874515, 6874530, fax. 058 6874591
    REGON: 19167522100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wsi Lipusz poprzez odnowienie chodników i budowę parkingów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wsi Lipusz poprzez odnowienie chodników i budowę parkingów. 2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby. 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45213312-3 - Parkingi. 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów. 45233320-8 - Fundamentowanie dróg. 45233222-0 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników. 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogi. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie chodnika przy ul. Wyzwolenia. Wykonanie parkingu przy Zespole Szkół w Lipuszu. Wykonanie chodnika przy ul. Targowej. Wykonanie parkingów koło Ośrodka Zdrowia. 3.1 Zakres robot obejmuje wykonanie: Wykonanie chodnika przy ul. Wyzwolenia. - rozbiórka istniejącego krawężnika betonowego - rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50x7 cm - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, - profilowanie i zagęszczanie istniejących warstw podbudowy, - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x30x100 cm - ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 8 cm - ułożenie warstwy ścieralnej zjazdów z kostki betonowej prostokątnej gr. 8 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej chodnika z kostki betonowej prostokątnej gr. 6 cm, Wykonanie parkingu przy Zespole Szkół w Lipuszu. - wyznaczenie punktów wysokościowych, - wykonanie koryta na głębokość 20 cm - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x30x100 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - ułożenie warstwy ścieralnej parkingów z kostki betonowej prostokątnej gr. 8 cm, Wykonanie chodnika przy ul. Targowej. - rozbiórka istniejącego ogrodzenia z prefabrykowanych elementów betonowych - rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50x7 cm - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, - profilowanie i zagęszczanie istniejących warstw podbudowy, - ustawienie obrzeży betonowych, - wyrównanie ist. podbudowy tłuczniem kamiennym na średnią grubość 10 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej prostokątnej gr. 6 cm, - plantowanie poboczy Wykonanie parkingów koło Ośrodka Zdrowia. - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni), - rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB gr. 12 cm - ułożenie krawężnika betonowego jako obramowanie nawierzchni parkingów, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, - formowanie i plantowanie trawników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, i) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w ust. 2 pkt 2 SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz w sekretariacie lub dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz jest niezbędny jedynie w przypadku, gdy z treści dokumentu wynika, iż oryginał jest wymagany do skutecznego egzekwowania przez zamawiającego uprawnień wynikających z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przypadków gdy zamawiający jest zobowiązany do zatrzymania wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/plbip/gminy/lipusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach