Przetargi.pl
Zagospodarowanie posesji biurowca Nadleśnictwa Nowe Ramuki - II etap

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-687 Olsztyn, Nowy Ramuk 19
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5133825 , fax. 089 5133810
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki
    Nowy Ramuk 19 19
    10-687 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5133825, fax. 089 5133810
    REGON: 51002251500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nowe_ramuki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie posesji biurowca Nadleśnictwa Nowe Ramuki - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego i ogrodzenia posesji Nadleśnictwa. 2. Przebudowa budynku gospodarczego będzie polegała na zmianie konstrukcji dachu z płaskiego na stromy z ułożeniem pokrycia dachówką ceramiczną, obłożenie ścian zewnętrznych okładziną drewnianą na ruszcie, nadbudowa ścian szczytowych i wewnętrznych, ocieplenie ścian wełną mineralną, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej z montażem opraw elektrycznych. 3. Przebudowa ogrodzenia będzie polegała na rozbiórce istniejącego ogrodzenia, wykonania grodzenia z siatki na słupkach stalowych (w części gospodarczej) i wykonania ogrodzenia drewnianego, przęsła drewniane mocowane między słupkami murowanymi z cegły klinkierowej na fundamencie betonowym i cokole z cegły klinkierowej (w części reprezentacyjnej). Wykonanie i montaż furtek oraz bram wjazdowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wielobranżowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 10, 11 i 12 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót, o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000 zł zarówno w przypadku składania oferty na jedną, jak i na obie części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BOŚ S.A.O/Olsztyn nr 77 1540 1072 2001 5011 9715 0001. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje) należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 12 przed upływem terminu składania ofert. Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nowe_ramuki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach