Gmina Dziwnów ogłasza przetarg
- Adres: 72420 Dziwnów, ul. Szosowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 275 163 , fax. 913 275 164
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
ul. Szosowa 5
72420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 275 163, fax. 913 275 164
REGON: 81168491800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziwnow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie parku pomiędzy ulicami Henryka Sienkiewicza, Jana Kochanowskiego i Władysława Reymonta w Dziwnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) alejek spacerowych (ciągi piesze), b) ścieżki dla gokartów, c) drogi dojazdowej d) murków oporowych, będących siedziskami, na działce nr 281/2, w parku zlokalizowanym pomiędzy ulicami Henryka Sienkiewicza, Jana Kochanowskiego i Władysława Reymonta w Dziwnowie. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją. Zadanie nie obejmuje nasadzeń drzew i krzewów określonych w dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zadania określonego od lit. b) do lit. d), co odpowiednio pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednie pełnomocnictwa do podpisania oferty, w przypadku: składania oferty wspólnej, gdy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Dokument ten należy złożyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi leśnej w m. Dadzewo - Nadleśnictwo Polanów
Dodano: 2023-08-31 - Budowa chodnika w miejscowości Tarnowo wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Nadleśnictwie Polanów” – postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-10-26 - Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej Nadleśnictwa Polanów
Dodano: 2022-10-09 - Przebudowa drogi Lewice - Gąbin
Dodano: 2022-09-22 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1021Z – budowa chodnika w miejscowości Trzebieszewo – etap I”.
Dodano: 2022-09-21 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2021-02-05 - wykonanie robót budowlanych w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Ostrowskiej 5-5a, 9-9a oraz ul. Parkowej 56,58 w Szczecinie, stanowiących zasób własny Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o
Dodano: 2021-02-01 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2020-12-21