Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie

GMINA WOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 512186788
  • Data zamieszczenia: 2024-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOLIN
    ul. Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 512186788
    REGON: 811685510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie”.Zakres robót prac do wykonania: 1) Profilowanie dróg gruntowych wraz z ponownym zagęszczeniem – 100 000,00 m2, 2) Załadunek, transport i wbudowanie 1500 Mg kruszywa o frakcji 0-31,5 mm przekazanego przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia, 3) Dostawa 100 Mg kruszywa o frakcji 0-63 mmm, transport i wbudowanie w drogi,4) Mechaniczna ścinka zawyżonych poboczy gruntowych – 100,00 m2. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:1) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (zwana dalej SST), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ2) Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej Wykonawcy. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca:1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (zakończył realizację): co najmniej 1 robotę (na podstawie jednej umowy)o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania.Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na remoncie cząstkowym dróg gruntowych lub tłuczniowych obejmującym profilowanie drogi, dostawę i wbudowanie kruszywa /tłucznia o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.2) warunek w zakresie dostępu do narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum (łącznie): równiarką – 1 szt., koparko-ładowarką – 1 szt., samochodem samowyładowczym – 1 szt., walcem drogowym min. 5t– 1 szt., płytową zagęszczarką wibracyjną – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach