Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum wsi Cisek - place przy Gminnym Ośrodku Kultury w Cisku

Gminny Ośrodek Kultury w Cisku ogłasza przetarg

  • Adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 30
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 487 10 95 , fax. 0-77 487 10 95
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Cisku
    ul. Planetorza 30 30
    47-253 Cisek, woj. opolskie
    tel. 0-77 487 10 95, fax. 0-77 487 10 95
    REGON: 53058089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum wsi Cisek - place przy Gminnym Ośrodku Kultury w Cisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie centrum wsi Cisek - place przy Gminnym Ośrodku Kultury w Cisku Miejsce realizacji - działki położone we wsi Cisek pomiędzy ulicami Planetorza i Harcerska. Zakres rzeczowy : 1. Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych ziemnych, korytowanie, 2. Przebudowa dróg manewrowych oraz remont placu i chodników, remont istniejących zjazdów, utwardzenie działki nr 631/12 : - nawierzchnia z kostki - place - 1884,682 m2, - nawierzchnia z kostki - chodnik - 308,712 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych - 27,515 m2, 3. Wykonanie trawników dywanowych siewem - 970 m2, 4. Sadzenie drzew i krzewów iglastych i liściastych w ilości 43 szt., 5. Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej (zadanie nie obejmuje wykonania rury przelewowej i przyłącza wody wraz ze studzienką wodomierzową i pompownią ? 1200 obsługującymi fontannę), 6. Budowa oświetlenia placu : wykonanie linii kablowych niskiego napięcia oraz montaż 5 szt. latarń oświetleniowych parkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Wykonali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji dróg i chodników, instalacji sieci kanalizacyjnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 07.12.2004r.do 07.12.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 400.000,00zł., 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w pkt.1 - 4 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunki określone w pkt. 5 winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art.22 ust.1 ustawy, sporządzone według zał. nr 2 do SIWZ, 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony według zał.nr 3 SIWZ, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, sporządzonym według zał.nr 3 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wymienione w zał. nr 3 SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych, 9.Wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji dróg i chodników, instalacji sieci kanalizacyjnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 07.12.2004r. do 07.12.2009r.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w zał. nr 4 SIWZ muszą być zakończone przed datą wyznaczoną na datę składania ofert, 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. Dokumenty te obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach załącznika, 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia ważna co najmniej do końca terminu związania ofertą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa przedmiotowe dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z 2006r. z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach