Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Rozbudowa, nadbudowa przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Gracuchu – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu” i Zadanie nr 2: Rozbiórka budynku gospodarczego oraz schodów zewnętrznych w miejscowości Gracuch – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu”.

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 413 722 955
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 413 722 955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Rozbudowa, nadbudowa przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Gracuchu – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu” i Zadanie nr 2: Rozbiórka budynku gospodarczego oraz schodów zewnętrznych w miejscowości Gracuch – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Rozbudowa, nadbudowa przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Gracuchu – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu” polegająca na: • rozbudowie istniejącego budynku świetlicy o wiatrołap, komunikację, WC, pomieszczenie porządkowe, kuchnię, salę spotkań i kotłownię; • nadbudowie związaną z nadmurowaniem ścian zewnętrznych oraz ze zmianą konstrukcji dachu; • przebudowie dotyczącej wyburzenia istniejących ścian działowych, zamurowania otworu drzwiowego oraz wykonanie dwóch otworów drzwiowych; • wykonanie instalacji: wodociągowej, elektrycznej, kanalizacji sanitarnej; • wykonanie miejsca postojowego, zadaszonej osłony śmietnikowej Planowana rozbudowa, nadbudowa oraz przebudowa wymaga wykonania robót: • rozbudowie o pomieszczenia: wiatrołap, komunikację, WC, pomieszczenie porządkowe, kuchnię, salę spotkań i kotłownię, • wykonanie fundamentów, • wykonanie filarów kominowych, • nadmurowanie ściany tylnej i ściany szczytowej w budynku istniejącym świetlicy, • wykonanie słupa oraz podciągu przy głównym wejściu do budynku, • wykonanie wieńca wokół budynku, • wykonanie konstrukcji dachu oraz pokrycia dachowego wraz z montażem rynien i rur spustowych, • docieplenie budynku, • wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym, do projektowanego pomieszczenia 1/1, • wykonanie schodów zewnętrznych do pomieszczeń 1/7 i 1/8, • zamurowanie otworu drzwiowego w projektowanym pomieszczeniu 1/6, • wykonanie dwóch otworów drzwiowych w projektowanym pomieszczeniu 1/6, • wyburzenie ścian działowych (rys. I-01) w istniejącym pomieszczeniu 1/1 oraz likwidacja istniejących słupów stalowych w pomieszczeniu 1/2, • skucie istniejących tynków, a w ich miejsce wykonanie nowych, • zerwanie istniejących podłóg, a w ich miejsce wykonanie nowych, • wykonanie nawiewów pod oknami, • wykonanie wyłazu na dach ( wg zaleceń producenta pokrycia dachowego), • wykonanie ław i stopni kominiarskich ( wg zaleceń producenta pokrycia dachowego), • wykonanie podbitki dachowej, • wykonanie opaski wokół budynku, • wykonanie przyłącza wodociągowego, • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z armatura, • wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, • wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z białym montażem, • montaż kotłowni, • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, • wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, • montaż osprzętu elektrycznego, • wykonanie instalacji odgromowej. Rozbudowę, nadbudowę, przebudowę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr geod. 581/2 w obrębie geodezyjnym 0013 Gracuch, jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1. projektu budowlanego, 2. projektu budowlano - wykonawczego 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy, 5. Decyzji Nr BP.6740.194.2016.KC z dnia 16.06.2016 r. i Zadanie nr 2: Rozbiórka budynku gospodarczego oraz schodów zewnętrznych w miejscowości Gracuch – w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Gracuchu”. Schody zewnętrzne zlokalizowane są po północnej stronie budynku świetlicy (przy wejściu głównym). Przedmiotowy budynek gospodarczy jest obiektem jednokondygnacyjnym bez podpiwniczenia, o konstrukcji murowanej, nakryty dachem o konstrukcji drewnianej jednospadowym z pokryciem papą na deskowaniu. Wyszczególnienie robót rozbiórkowych: • rozbiórka okien i drzwi, • rozbiórka pokrycia, • rozbiórka deskowania, • rozbiórka więźby dachowej, • rozbiórka ścian zewnętrznych, • rozbiórka ścian fundamentowych i ław fundamentowych, • rozbiórka schodów, • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, • przywiezienie ziemi i wyrównanie terenu po robotach rozbiórkowych. Rozbiórka budynku gospodarczego oraz schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku świetlicy w miejscowości Gracuch dz. nr geod. 581/2, obręb geodezyjny 0013 Gracuch, jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1. projektu budowlanego, 2. projektu budowlano - wykonawczego 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy, 5. Decyzji Nr BP.6740.194.2016.KC z dnia 16.06.2016 r. UWAGA: 1. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca winien wypełnić obowiązki określone w decyzji Starosty Koneckiego Nr BP.6740.194.2016.KC z dnia 16.06.2016 r. udzielającej pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. 3. Przystąpienie do realizacji prac związanych z infrastrukturą należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego. 4. Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 5. O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 6. Zakończone prace związane z przebudową infrastruktury należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt. 2.4.1, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie konstrukcji dachu i pokrycia dachowego, roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne ( zad.1), rozbiórka więźby dachowej, ścian zewnętrznych, ścian i ław fundamentowych (zad.2). Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych tj oświadczenia że osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 8 000,00 PLN.( zad. 1), 2000,00 PLN ( zad.2). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 A i 2B do SIWZ. Standardy jakościowe i dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych Standardy jakościowe oraz dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 m-cy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach