Przetargi.pl
Zadanie nr 1. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W NADARZYNIE Zadanie nr 2. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU I PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE Zadanie nr 3. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RUŚCU, WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ I W MŁOCHOWIE ORAZ PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE Zadanie nr 4. DOSTAWA ZESTAWÓW TABLIC INTERAKTYWNYCH DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W KOSTOWCU, MŁOCHOWIE, NADARZYNIE, RUŚCU I WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ ORAZ DLA GIMNAZJUM W NADARZYNIE

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7298185 , fax. 022 7298175
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 19 19
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7298185, fax. 022 7298175
    REGON: 01326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W NADARZYNIE Zadanie nr 2. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU I PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE Zadanie nr 3. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RUŚCU, WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ I W MŁOCHOWIE ORAZ PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE Zadanie nr 4. DOSTAWA ZESTAWÓW TABLIC INTERAKTYWNYCH DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W KOSTOWCU, MŁOCHOWIE, NADARZYNIE, RUŚCU I WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ ORAZ DLA GIMNAZJUM W NADARZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Zadanie nr 1: - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nadarzynie: - 33 zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem; - 1 szt. serwer; Wymagania w zakresie innych cech: a) komputery: muszą być fabrycznie nowe; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby komputery były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; b) drukarki: muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby drukarki były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; c) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; Zadanie nr 2: - Szkoła Podstawowa w Kostowcu i Publiczne Przedszkole w Nadarzynie: - 28 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, - 1 szt. serwer. Wymagania w zakresie innych cech: a) komputery: muszą być fabrycznie nowe; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby komputery były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; b) drukarki: muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby drukarki były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; c) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; Zadanie nr 3: - Szkoła Podstawowa w Ruścu, Szkoła Podstawowa w Woli Krakowiańskiej, Szkoła Podstawowa w Młochowie, Publiczne Przedszkole w Młochowie: - 29 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, - 4 szt. laptopów multimedialnych; Wymagania w zakresie innych cech: a) komputery: muszą być fabrycznie nowe; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby komputery były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; b) drukarki: muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby drukarki były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; c) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; Zadanie nr 4: 6 szt. zestawów tablic interaktywnych po 1 szt. dla: - Szkoły Podstawowej w Kostowcu, - Szkoły Podstawowej w Młochowie, - Szkoły Podstawowej w Nadarzynie, - Szkoły Podstawowej w Ruścu, - Szkoły Podstawowej w Woli Krakowiańskiej, - Gimnazjum w Nadarzynie: Wymagania w zakresie innych cech: a) tablice: muszą być fabrycznie nowe; muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model; z uwagi na fakt, że Zamawiający wymaga, aby komputery były tego samego modelu, dopuszcza się złożenie jednej deklaracji; b) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; 2. Szczegółowa Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z określeniem ilości zamawianego sprzętu została określona w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. W sporządzonej i załączonej do oferty specyfikacji technicznej, Wykonawca podaje oferowane okresy gwarancji. 4. W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i oprogramowania wówczas Wykonawca może załączyć do oferty podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do niniejszej SIWZ. 5. Sposób realizacji umowy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamówienie jest przewidziane do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.1. Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie powinien być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców oraz podpisany przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie powinien być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców oraz podpisany przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punktach 1.1) lit. a i b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.1. Stosownie do treści § 2 ust.2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1a) oraz w pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Stosownie do treści § 2 ust.3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 lit. a, lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2.1. znajdują odpowiednio zastosowanie. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach