Przetargi.pl
Zadanie nr 1 Modernizacja-przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+006 do km 0+500 na działce nr ewidencyjny gruntów 483 i 725 Zadanie 2 Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+990 do km 1+203 na działce nr ewid, gruntów 849

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy, 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 081 8212695
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz
    9 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 081 8212695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 Modernizacja-przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+006 do km 0+500 na działce nr ewidencyjny gruntów 483 i 725 Zadanie 2 Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+990 do km 1+203 na działce nr ewid, gruntów 849
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Dla zadania nr 1 1.1.1 Modernizacja-przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+006 do km 0+500 na działce nr ewidencyjny gruntów 483 i 725 o długości 494 m W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać: 1. Podstawowe parametry drogi: - klasa techniczna drogi D - podstawowa szer. jezdni: od km 0+006 do km 0+219,4 -3,00 m od km 0+222,9 do km 0+500 - 3,50 m - pobocza obustronnie umocnione szer.: od km 0+006 do km 0+219,4 - 0,50m / w km od 0+110 do km 0+216 str. P wytworzony ciek przez umocnione pobocze szer. 0,3 m i wystający krawężnik/ od km 0+231 do km 0+329 - po 0,75 m od km 0+342 do km 0+500 - po 1,00 m - roboty należy wykonać w istniejącym pasie drogowym 2. Odcinek dł. 494 m posiada jezdnię wymagającą wzmocnienia. Nawierzchnię drogi wyznaczono po śladzie istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Na załamaniach trasy odtworzono łuki poziome i krzywe przejściowe wyrównując w przekroju poprzecznym i podłużnym o promieniach: 1. R=200 m i jak prosta szer. 3,00; km: 0+093,13 w lewo 2. R=160 m i jak prosta szer. 3,50; km: 0+335,65 w lewo 3. R=150 m i jak prosta szer. 3,50; km: 0+360,53 w prawo 4. R=200 m i jak prosta szer.3,50; km: 0+423,18 w lewo Ponadto na odcinku występują 3 korekty kierunku /Plan syt, Profil podł./ W km 0+373,18 zaprojektowano mijankę str. Prawa dł.25 m szer. 1,5 m ze skosami 1:2. Istniejące na odcinku drogi 3 przepusty bez przebudowy, w km 0+353 i w km 0+423 do oczyszczenia części przelotu oraz pogłębienia dopływu i odpływu. 3. Profil podłużny dopasowany do istniejącego przebiegu niwelety z jednoczesnym jej wyrównaniem. Załamania niwelety wyrównano łukami pionowymi wypukłymi i wklęsłymi zgodnie z profilem podłużnym. Promieni wypukłych Rmax=2500; R min=221 m Promieni wklęsłych Rmax= 5600 m; R min=780 m Zaprojektowana nowa niweleta podłużna pozwoli na ułożenie warstw konstrukcyjnych, wyrównanie niwelety zapewni prawidłowe odwodnienie. 4. Konstrukcja nawierzchni od km 0+006 do km 0+219,4: - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 15 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 ISTNIEJĄCA NAWIERZCHNIA - 15 cm W-wa z materiału kamiennego KONSTRUKCJA UTWARDZONYCH POBOCZY od km 0+006 do km 0+219,4 - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 15 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 - 10 cm Warstwa piasku Krawężnik na ławie ograniczający ciek na prawym poboczu od km 0+110 do km 0+216 Krawężnik betonowy 15x30 cm Podsypka cem. - piask. 1:4 grubości 5 cm Ława betonowa z oporem bocznym z betonu C12/15 gr. 10cm/B-15/ Konstrukcja na istniejącej nawierzchni od km 0+222,9 do km 0+227,5 - korekta wysokości istniejącej nawierzchni bitumicznej od 0-8 cm śr. gr. 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 Konstrukcja na istniejącej nawierzchni od km 0+ 227,5 do km 0+231 - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - Wyrównanie materiałem kamiennym śr. gr. 4 cm /korekta wysokości/ Konstrukcja na istniejącej nawierzchni od km 0+231 do km 0+500 - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 15 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 - 15 cm Podbudowa z betonu C5/6/ stabilizacja piasku cementem 5MPa/ - 15 cm Warstwa odsączająca z piasku w.g. PN-B-11113 Konstrukcja utwardzonych poboczy od km 0+231 do km 0+500 - 3 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 15 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 - 10 cm Warstwa piasku 5. Odwodnienie Na odcinku od km 0+227 do km 0+357 str. lewa wystąpi pogłębienie istniejącego rowu / po wykonaniu przebudowy projektowanej drogi/. Zastosowane spadki poprzeczne jezdni i pobocza , istniejące spadki podłużne , istniejące przepusty pod drogą po oczyszczaniu i pogłębieniu dopływów i odpływów poprawią istniejące odwodnienie drogi. 6. Organizacja ruchu Projektowane oznakowanie pionowe Znak A -7 szt. - 3 Znak A - 7 z tab. T - 6a szt.-1 Znak D-1 z tab. T-6a szt.-1 Znak B-33 szt.-4 Znak A-6a szt.-2 znak A-30 z tab.T-5 szt.-1 7. Uzbrojenie nad i podziemne drogi Na długości odcinka drogi przechodzą poprzeczne linie uzbrojenia podziemnego: Oznaczone w planie zagospodarowania 1/ linia telekomunikacyjna - 2 przejścia poprzeczne oznaczone kolorem pomarańczowym w planie zagospodarowania /rys.2/ w km 0+206 i 0+207 Ad.1) Istniejące przejście poprzeczne sieci telekomunikacyjnej należy zabezpieczyć grubościenną rurą osłonową dwudzielną 110 PE z zabezpieczeniem uszczelnieniem końców rur dł. 2x po 5m. 2/ linia gazu 2 przejścia w km 0+030,8 i 0+202,8 zaznaczone kolorem żółtym w planie zagospodarowania . Ad.2) Istniejące przejście poprzeczne linii gazu należy zabezpieczyć grubościenną rurą osłonową dwudzielną 160 PE dł. 2x po 5m SDR 17,6 Uwaga: Prace w obrębie urządzeń podziemnych bezwzględnie wykonywać ręcznie pod nadzorem właścicieli sieci. Prace związane z przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej podlegają odbiorowi. Na 7 dni przed rozpoczęciem robót wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia o terminie rozpoczęcia i sposobie wykonywania robót wszystkich użytkowników urządzeń podziemnych. 1.2. Dla zadania nr 2 1.2.1. Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkołaz Pierwszy od km 0+992 do km 1+205 na działce nr ewid, gruntów 849 na długości 213 m) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać: 1. Podstawowe parametry drogi: - klasa techniczna drogi D - podstawowa szer. Jezdni: 3,00m - pobocza obustronne umocnione średniej szer. 0,50m 2. Odcinek dł. 213 m posiada jezdnię wymagającą wzmocnienia. Nawierzchnię drogi wyznaczono po śladzie istniejącej nawierzchni z materiału kamiennego. Na załamaniach trasy odtworzono łuki poziome o promieniach: 1. R=200 m i 2% szer. 3,00; km: 1+034,37 w prawo 2. R=150 m i 2% szer. 3,00; km: 1+056,91 w prawo 3. R=200 m i 2% szer. 3,00; km: 1+120,09 w lewo 4. R=150 m i 2% szer.3,00; km: 1+180,60 w lewo 3. Profil podłużny dopasowany do istniejącego przebiegu niwelety z jednoczesnym jej wyrównaniem. Załamania niwelety wyrównano łukami pionowymi wypukłymi i wklęsłymi zgodnie z profilem podłużnym. Promieni wypukłych Rmax=1200; R min=1000 m Promieni wklęsłych Rmax= 3000 m; R min=1400 m Zaprojektowana nowa niweleta podłużna pozwoli na ułożenie warstw konstrukcyjnych, wyrównanie niwelety zapewni prawidłowe odwodnienie. 4. Konstrukcja nawierzchni od km 1+040 do km 1+145: - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 20 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 ISTNIEJĄCA NAWIERZCHNIA - 10-15 cm W-wa z materiału kamiennego Konstrukcja nawierzchni od km 0+992 do km 1+040 i od km 1+145 do km 1+205 - 4 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 4 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 20 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 - 15 cm podbudowa z betonu C5/6 stabilizacja piasku cementem /5MPa/ 1. Konstrukcja utwardzonych poboczy od km 0+992 do km 1+205 - 3 cm Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 15 cm Podbudowa z tłucznia kamiennego w.g. PN-S-96023 - 10 cm warstwa piasku 5. Odwodnienie Zastosowane spadki poprzeczne jezdni i pobocza , istniejące spadki podłużne poprawią istniejące odwodnienie drogi. 6. Organizacja ruchu Oznakowanie pionowe Znak A - 7 z tab. T - 6a szt.-1 Znak B-33 szt.-2 znak A-30 z tab.T-5 szt.-1 7. Uzbrojenie nad i podziemne drogi Na długości odcinka drogi przechodzą poprzeczne linie uzbrojenia podziemnego: Oznaczone w planie zagospodarowania 1/ linia gazu 1 przejście zaznaczone kolorem żółtym w planie zagospodarowania . Ad.1) Istniejące przejście poprzeczne linii gazu należy zabezpieczyć grubościenną rurą osłonową dwudzielną 90 PE dł. 4 m 5m SDR 17,6 Prace prowadzić pod nadzorem przedstawicieli Rejonu Dystrybucji Gazu w Kraśniku spełniając warunki otrzymanych wytycznych załączonych do projektu. 2/ linia energetyczna 2 przejścia poprzeczne oznaczone kolorem czerwonym. Ad.2) Przejscia poprzeczne linii energetycznej rura przepustowa dwudzielna grubościenna dł. 2x 4m PE. Prace prowadzić pod nadzorem Rejonu Energetycznego w Puławach Sekcją Kraśnik spełniając warunki otrzymanych wytycznych załączonych do projektu. Uwaga: Prace w obrębie urządzeń podziemnych bezwzględnie wykonywać ręcznie pod nadzorem właścicieli sieci. Prace związane z przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej podlegają odbiorowi. Na 7 dni przed rozpoczęciem robót wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia o terminie rozpoczęcia i sposobie wykonywania robót wszystkich użytkowników urządzeń podziemnych. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy , b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) wykonanie robót tymczasowych d) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, g) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, h) czynny udział w odbiorach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkolaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach