Przetargi.pl
Zadanie I; Przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej - w miejscowości Konin gmina Lwówek, oraz zadanie II; przebudowę drogi gminnej - ul. Przemysłowej w Zębowie - etap II.

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I; Przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej - w miejscowości Konin gmina Lwówek, oraz zadanie II; przebudowę drogi gminnej - ul. Przemysłowej w Zębowie - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych w zadaniach pn.: - zadanie I - przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej - w miejsc. Konin, gmina Lwówek, które odbywać się będzie na działkach nr ewid. 83/1, 83/2 i 155, obręb wsi Konin, gmina Lwówek, - zadania II - przebudowa drogi gminnej - ul. Przemysłowej w Zębowie - etap II, gmina Lwówek, które odbywać się będzie na działkach nr ewid. 382, obręb wsi Zębowo, gmina Lwówek. Zarządcą i właścicielem przedmiotowych dróg jest gmina Lwówek. Z uwagi na to że przedmiotowe roboty wykonywane będą na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.), do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu dla zadania I z dn. 16.06.2011r., a dla zadania II z dnia 23.03.2010r., zamawiający oświadcza, że nie posiada dla tych zadań projektów budowlanych, a poszczególne zakresy robót do wykonania w zadaniach zostały przedstawione w; - dla zadania I w opisie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapach w planie orientacyjnym, oraz w szkicu sytuacyjnym, w rysunkach przekroju poprzecznego drogi oraz w przedmiarze robót do wykonania, skróconym projekcie budowlanym - dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w dołączonym przedmiarze robót do wykonania, - dla zadana II w charakterystyce robót do wykonania, mapach - szkicach sytuacyjnych, rysunku przekroju poprzecznego drogi oraz w przedmiarach robót do wykonania. 2. Zakresy robót do wykonania w poszczególnych zadaniach: Zakres robót do wykonania w zadaniu I - przebudowy nawierzchni odcinka drogi gminnej - w miejsc. Konin to; 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - dł. 0,236km, 2) rozebranie istniejących obrzeży betonowych - dł. 41,0m, 3) wykonanie ławy betonowej pod krawężnik z oporem - 1,84m3, 4) ułożenie krawężników drogowych 15x30 - 41m, 5) mechaniczne wykonanie koryta drogi na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głęb. 35cm na powierzchni - 1777,0m2, 6) roboty ziemne w gruncie kat. III z wywozem nadmiaru urobku z koryta na odl. do 1km - 622,0m3, 7) wykonanie i mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku - gr. Warstwy po zagęszczeniu 10cm na powierzchni - 1777,0m2 8) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzobetonu z zagęszczeniem mechanicznym, grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - na powierzchni 1777,0m2, 9) wykonanie górnej warstwy podbudowy z frezu asfaltowego o gr. 10cm, 10) skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltowa w ilości 0,8kg/m2 - 1777m2, (wykonanie wierzchniej warstwy ścieralnej nastąpi w późniejszym etapie). Zakres robót do wykonania w zadaniu II - przebudowy drogi gminnej - ul. Przemysłowej w Zębowie - etap II, gmina Lwówek to; 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) mechaniczne oczyszczenie istniejącej podbudowy, wyrównanie tłuczniem kamiennym o frakcji 0/31,5mm, zagęszczenie mechaniczne - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 8cm na powierzchni 1860,0m2 - 148,0m3, 3) skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltowa w ilości 0,8kg/m2 - 1860,0m2, 5) mechaniczne zaklinowanie podb. tłuczniowej masą betonu asfalt. std. II w ilości 60kg/m2 - 112t, 6) mechaniczne ułożenie masy betonu asf. std. II na warstwę ścieralną w ilości 125 kg/m2 - 1860,0m2. 7) ręczne plantowanie poboczy z uzupełnieniem gruntu średnia grubość uzupełnienia 10cm - 588m2, 8) roboty ziemne wyk. koparkami w gruncie kat. II z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 5km - 55,8m3. 3. Uwagi: 1) Zamawiający do przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania z zastrzeżeniem, że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mają być traktowane jako pomocnicze. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji przygotowanej na tą okoliczność nie są robotami dodatkowymi, 2) sporządzenie oferty wymaga zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie (dokonanie wizji lokalnej z przeprowadzeniem pomiarów sprawdzających) i ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej przebudowie drogi, (należy odnieść projektowane przebudowy odcinków dróg do rzędnych istniejących nawierzchni jezdni i dróg łączących się z projektowanymi przebudowami i pasami dróg). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia, lub jego rozszerzenia do wysokości środków zabezpieczonych na te zadania w budżecie gminy Lwówek na 2011r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 4) jeżeli w przedmiotowej dokumentacji przygotowanej na okoliczność wykonania ww robót w poszczególnych zadaniach do wykonania zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały lub technologie wskazujące na konkretnego producenta (wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania lub materiały, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów. 5) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w załączonej dokumentacji przebudowy dróg w zadaniach I i II będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. 4. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 2) obsługa geodezyjna przedsięwzięcia w zadaniu I i II oraz inwentaryzacja powykonawcza (2egz.), 3) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów, (np.: uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa), podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja techniczna przygotowana na tę okoliczność i zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 4) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 6) przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe. 5. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., 2) Wykonawca zapewnia; - materiały i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym dokumentacji projektowej, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - jeżeli występuje), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy, a po zakończeniu robót teren uporządkuje i przywróci do stanu pierwotnego, 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na zadanie I lub zadanie II, lub na oba zadania, każde zadanie będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 1) Zamawiający oświadcza, iż w przypadku posiadania środków zabezpieczonych w budżecie gminy na te zadania, jeżeli oferta najkorzystniejsza cenowo będzie niższa, a niżeli wartość środków zabezpieczonych na to zadanie, przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego - polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w zakresie ewentualnego zwiększenia zakresu robót; - przebudowy drogi gminnej w zadaniu I - przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej - w miejsc. Konin, gmina Lwówek, - przebudowy drogi gminnej w zadaniu II - przebudowa drogi gminnej - ul. Przemysłowej w Zębowie - etap II, gmina Lwówek, - oraz polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do zadania II polegającego na wykonaniu przebudowy odcinka drogi gminnej - ulicy Kwiatowej w Zębowie od skrzyżowania z ulicą Długą na odcinku ca 100m do 5,0m średniej szerokości. 2) Jeżeli w trakcie realizacji umowy i wykonywania robót wystąpią zmiany rozwiązań technicznych równorzędne, polepszające funkcjonalnie układu przebudowy dróg od tego jakie przewiduje przygotowana dokumentacja i założenia do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, lub wartość najkorzystniejszej wybranej oferty będzie niższa, a niżeli wartość środków zabezpieczonych w budżecie na to zadanie, a zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, lub wystąpią inne roboty niezawinione przez Wykonawcę, które nie dają się przewidzieć przed rozpoczęciem robót (na etapie projektowania bądź planowania inwestycji) wymagające dodatkowego wynagrodzenia. 4) Wykonawca wykona zamówienia uzupełniające jedynie na wyraźne polecenie Zamawiającego, na podstawie oddzielnego dodatkowego zamówienia - dodatkowej umowy realizowanej zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp, dla którego zostanie sporządzona przez Wykonawcę dodatkowa wycena w oparciu o obowiązujące katalogi nakładów rzeczowych i złożoną ofertę, zgodnie z cenami jednostkowymi czynników cenotwórczych do tego zadania, jednakowych jak przyjęte w złożonej ofercie podstawowej i faktycznie wykonanych ilości robót (potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego). 5) Wykonawca nie wycenia zamówień uzupełniających w składanej ofercie na wykonanie zamówienia podstawowego, którym jest wykonanie oddzielnie zadania I i oddzielne zadania II. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmujące wszystkie grupy robót, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wszystkich robót z przedmiotu zamówienia, 2) Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach