Przetargi.pl
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budynku świetlicy wiejskiej w Groblicach i Zadanie 2: Opracowanie koncepcja architektoniczno-budowlanej budynku wielofunkcyjnego w Kotowicach,gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budynku świetlicy wiejskiej w Groblicach i Zadanie 2: Opracowanie koncepcja architektoniczno-budowlanej budynku wielofunkcyjnego w Kotowicach,gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szczegółowej koncepcji architektoniczno-budowlanej zawierającej między innymi studium programowo-przestrzenne, program funkcjonalno-użytkowy oraz zestawienie kosztów budowy budynku świetlicy wiejskiej na terenie rekreacyjno-sportowym w Groblicach przy ulicy Kolejowej.1)Założenia do koncepcji architektoniczno-budowlanej. Wykonawca jest zobowiązany w ramach zlecenia opracować szczegółową koncepcję architektoniczno-budowlaną parterowego, niepodpiwniczonego budynku świetlicy wiejskiej wraz z programem funkcjonalno-użytkowym obejmującym niżej wymienione pomieszczenia:a)Sala główna o powierzchni około 150m2 przewidziana na około 100 osób.b)Aneks kuchenny dla obsługi cateringowej oraz przygotowania ciepłych i zimnych napojów wyposażony w zlewozmywak, zmywarkę, lodówkę oraz kuchenkę elektryczną.c)Pomieszczenie typu pracownia dla 8-10 osób (działalność artystyczna lub podobna).d)Szatnia lub aneks w części komunikacyjnej.e)Zaplecze sanitarne z dostępem zarówno od wewnątrz jak i od zewnątrz budynku (na potrzeby imprez sportowych i plenerowych).f)Pomieszczenie porządkowe.g)Magazyn sprzętu i mebli (stoły biesiadne, ławki, krzesła) o powierzchni około 25m2.Bryła budynku powinna być zwarta i nawiązywać do zabudowy na sąsiednich działkach. Przyjęte rozwiązania techniczne i materiałowe powinny zapewniać spełnienie wymagań w zakresie ochrony cieplnej i efektywności energetycznej, które będą obowiązywać w latach 2017 - 2020. Zamawiający na tym etapie nie narzuca rozwiązań konstrukcyjnych - Wykonawca powinien jednak zaproponować rozwiązania umożliwiające szybką i ekonomiczną realizację. Obiekt powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych. Projektowany budynek powinien być zlokalizowany w południowo-zachodnim narożniku działki. W koncepcji zagospodarowania terenu oprócz budynku świetlicy należy uwzględnić powiększenie parkingu, utwardzone dojście do budynku, połączenie z istniejącym układem ścieżek oraz miejsce gromadzenia odpadów stałych (jeśli wymagane). Należy również uwzględnić możliwość dobudowania w przyszłości do projektowanego budynku obiektu o funkcji biblioteczno-kulturalnej.1)Zakres rzeczowy opracowania koncepcji architektoniczno-budowlanej,a)wykonanie dokumentacji geologicznej dla potrzeb zaprojektowania posadowienia budynku,b)uzyskanie mapy do celów projektowych,c)opracowanie projektu zagospodarowania terenu obejmującego nowy budynek, powiększony parking, układ ścieżek i dojść także zieleń, elementy małej architektury i,d)opis rozwiązań funkcjonalnych (Program Funkcjonalno Użytkowy) oraz rzuty, przekroje, elewacje (w tym kolorystyka elewacji) projektowanej zabudowy,e)opis rozwiązań materiałowo-konstrukcyjnych w tym materiałów wykończeniowych,f)opis rozwiązań dotyczących instalacji wewnętrznych, systemu wentylacji, przyłączy, odprowadzania ścieków wraz z wykonaniem bilansu zapotrzebowania na media,g)uzyskanie warunków przyłączenia i dostawy mediów, h) wskaźnikowe zestawienie kosztów dalszych prac projektowych (PB i PW) i robót budowlanych na poziomie uszczegółowienia jak dla kosztorysu inwestorskiego, Koncepcja powinna zawierać opis techniczny i część rysunkową. Opis techniczny powinien określać wszystkie elementy wymagane jak dla projektu budowlanego w stopniu szczegółowości właściwym dla stadium koncepcji. Część rysunkowa powinna przedstawiać wszystkie rozwiązania wymagane jak dla projektu budowlanego w stopniu szczegółowości właściwym dla stadium koncepcji.Uwaga:a)opracowanie powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202,poz.2072 z późn. zmian.),b)oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych, powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389).c)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 A stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szczegółowej koncepcji architektoniczno-budowlanej zawierającej między innymi studium programowo-przestrzenne, program funkcjonalno-użytkowy oraz zestawienie kosztów budowy budynku wielofunkcyjnego w Kotowicach przy ulicy Podwalnej 1.1)Założenia do koncepcji architektoniczno-budowlanej. Wykonawca jest zobowiązany w ramach zlecenia opracować szczegółową koncepcję architektoniczno-budowlaną jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego wielofunkcyjnego budynku wraz z programem funkcjonalno-użytkowym obejmującym niżej wymienione pomieszczenia:a)Sala główna pełniąca funkcje:b)sali do ćwiczeń gimnastycznych dla szkoły podstawowej (liczba ćwiczących - 20+1, sugerowana wysokość w świetle 4,50m),c)miejsca spotkań lokalnej społeczności oraz społeczności szkoły (imprezy okolicznościowe - 150 osób).d)Zaplecze szatniowo-sanitarne na potrzeby sali głównej i całego obiektu wraz z magazynem drobnego sprzętu sportowego.e)Pomieszczenie biurowo-administracyjne dla rady Sołeckiej.f)Aneks kuchenny dla obsługi cateringowej oraz przygotowania ciepłych i zimnych napojów wyposażony w zlewozmywak, zmywarkę, lodówkę oraz kuchenkę elektryczną.g)Magazyn sprzętu i mebli (stoły biesiadne, ławki, krzesła, narzędzia i sprzęt do obsługi terenu) dostępny także z zewnątrz) o powierzchni około 25m2.h)Szatnia lub aneks szatniowy w części komunikacyjnej.i)Pomieszczenie biblioteki publicznej i czytelni - księgozbiór zostanie przeniesiony z pomieszczeń biblioteki publicznej w budynku szkoły.j)Pomieszczenie porządkowe. k) Pomieszczenie techniczne na potrzeby ogrzewania budynku (jeśli zostanie zaprojektowane ogrzewanie z lokalnej kotłowni).Bryła budynku powinna być zwarta i nawiązywać charakterem do budynku szkoły. Proponowany układ funkcjonalny powinien uwzględniać możliwość późniejszego połączenia nowego obiektu z istniejącym (Wykonawca przedstawi analizę takiego rozwiązania).Przyjęte rozwiązania techniczne i materiałowe powinny zapewniać spełnienie wymagań w zakresie ochrony cieplnej i efektywności energetycznej budynków, które będą obowiązywać w latach 2017 - 2020.Zamawiający na tym etapie nie narzuca rozwiązań konstrukcyjnych - Wykonawca powinien jednak zaproponować rozwiązania umożliwiające szybką i ekonomiczną realizację. Obiekt powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych. Projektowany budynek powinien być zlokalizowany we wschodniej części działki bez konieczności zachowania istniejących budynków gospodarczych. W koncepcji zagospodarowania terenu oprócz nowego budynku wielofunkcyjnego należy uwzględnić:miejsce na ognisko i imprezy plenerowe,utwardzone przejścia między budynkami,parking oraz drogę wewnętrzną niezbędną dla obsługi terenu także w przypadku rozbudowy projektowanego budynku lub budowy dodatkowego skrzydła szkoły (konieczna analiza pod kątem przeniesienia obecnego wjazdu na działkę - sugerowane opracowanie wariantowe),miejsce gromadzenia odpadów stałych.2)Zakres rzeczowy opracowania koncepcji architektoniczno-budowlanej.a)wykonanie dokumentacji geologicznej dla potrzeb zaprojektowania posadowienia budynku,b)uzyskanie mapy do celów projektowych,c)opracowanie projektu zagospodarowania terenu obejmującego także zieleń i elementy małej architektury z uwzględnieniem możliwości połączenia budynków, przyszłej rozbudowy projektowanego budynku oraz rozbudowy szkoły (opracowanie wariantowe),d) opis rozwiązań funkcjonalnych (Program Funkcjonalno Użytkowy) oraz rzuty, przekroje, elewacje (w tym kolorystyka elewacji) projektowanej zabudowy,e)opis rozwiązań materiałowo-konstrukcyjnych w tym materiałów wykończeniowych,f)opis rozwiązań dotyczących instalacji wewnętrznych, systemu ogrzewania i wentylacji, przyłączy, odprowadzania ścieków wraz z wykonaniem bilansu zapotrzebowania na media,g) uzyskanie warunków przyłączenia i dostawy mediów,h)wskaźnikowe zestawienie kosztów dalszych prac projektowych (PB i PW) i robót budowlanych na poziomie uszczegółowienia jak dla kosztorysu inwestorskiego,Koncepcja powinna zawierać opis techniczny i część rysunkową. Opis techniczny powinien określać wszystkie elementy wymagane jak dla projektu budowlanego w stopniu szczegółowości właściwym dla stadium koncepcji. Część rysunkowa powinna przedstawiać wszystkie rozwiązania wymagane jak dla projektu budowlanego w stopniu szczegółowości właściwym dla stadium koncepcji.Uwaga:a)opracowanie powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmian.),b)oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych, powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określa załącznik nr 1 A stanowiący integralną część SIWZ.W okresie gwarancji Zamawiający oczekuje maksymalnie dwukrotnego przeszacowania zestawienia kosztów, udzielania odpowiedzi na wnioski wykonawców w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udziału w spotkaniach podczas realizacji inwestycji.Termin zalecanej wizji w terenie 02.12.2015 r. w godz. 10:00 - 11:00, zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Groblice ul. Kolejowa (teren rekreacyjno-sportowy).Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego, zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia.CPV - 71240000-2 usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71245000-7 plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje; 71250000-5 usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe; 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 90712100-2 planowanie rozwoju środowiska miejskiego.Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub na dwa zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach