Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
- Data zamieszczenia: 2016-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
REGON: 02154505100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w branżach budowlanej oraz instalacyjnej Znak postępowania: ZP-37/WZŻ/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Weryfikacja kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w następujących branżach: 1.1. Budowlana, 1.2. Instalacyjna. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2016 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia: - zgłoszenie drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail kosztorys do weryfikacji z określeniem branży (budowlana lub instalacyjna) oraz ilości pozycji znajdujących się w kosztorysie (Zamawiający przewiduje 4 przedziały ilościowo-cenowe - do 10 pozycji włącznie, od 11 do 30 pozycji włącznie, od 31 pozycji do 60 pozycji włącznie oraz od 61 pozycji do 90 pozycji włącznie; kosztorysów do zweryfikowania o większej ilości pozycji kosztorysowych Zamawiający nie przewiduje), - obiór kosztorysu od Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kosztorysu do weryfikacji, za odbiór kosztorysu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; kosztorys do weryfikacji może zostać również przesłany Wykonawcy w wersji elektronicznej; - weryfikacja kosztorysu w ciągu 48 godzin od odebrania dokumentów od Zamawiającego, - zwrot zweryfikowanego kosztorysu opatrzonego podpisem oraz pieczątką sprawdzającego wraz z protokołem odbioru wykonania usługi, za zwrot kosztorysu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie: kosztorys po weryfikacji może zostać również przesłany przez Wykonawcę w wersji elektronicznej. 4. Wykonawca ma w obowiązku dysponować programem do kosztorysowania kompatybilnym z programem Zamawiającego (Norma Pro) oraz dysponować minimum dwoma osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi wykształcenie kierunkowe w branży budowlanej, instalacyjnej, co zostanie potwierdzone poprzez przedłożenie stosownego dokumentu w dniu podpisania umowy np. świadectwo/dyplom ukończenia szkoły średniej/wyższej. 5. Osoby do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać doświadczenie w kosztorysowaniu oraz znać procesy technologiczne danej branży. 6. Weryfikacja kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych przeprowadzana będzie w oparciu o zapisy zawarte w umowach Zamawiającego. Wykonawca wraz z kosztorysem otrzyma od Zamawiającego stosowne wytyczne m.in. stawki roboczogodzin, wskaźniki kosztów narzutów zakupu, kosztów pośrednich, zysku, itp. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru usługi podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Protokół musi zawierać daty przekazania oraz zwrotu kosztorysu, ilość pozycji kosztorysowych oraz informację o ewentualnym uczestnictwie w odbiorze prac. 8. Ilość kosztorysów do weryfikacji zlecana będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozlicznie nastąpi w oparciu o faktyczną ilość zweryfikowanych kosztorysów 9. Wykonawca ma w obowiązku uczestniczyć w odbiorze robót na żądanie Zamawiającego. 10. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za udział w odbiorach robót oraz za dojazd. 11. Dane kontaktowe do upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego stanowi Załącznik nr 3 do umowy. 12. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 13. Wykonawca przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem, najpóźniej w dniu podpisania umowy, na wartość minimum pokrywającą w całości kwotę zamówienia, obowiązującą przez cały okres trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie (lata pracy)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.
Dodano: 2016-07-25 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych przewidzianych w projekcie pt. Poprawa efektu energetycznego w obiektach WS - SP ZOZ w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy.
Dodano: 2016-06-30 - Usługa weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w branżach budowlanej Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania Termomodernizacja i przebudowa Komendy Powiatowej Policji w Górze przy ul. Podwale 26
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynków położonych we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego (2 zadania). ZZK-WP/3400/66/16
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynków położonych we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego (4 zadania). ZZK-WP/3400/54/16
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynku mieszkalnego położonego przy ul. Mierniczej 15 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-04-14 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZEDPROJEKTOWEJ I PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ STACJI TRANSFORMATOROWEJ DLA ZASILANIA STREFY MAGAZYNOWEJ SKŁADU DUNINÓW WRAZ Z WYKONANIEM SIECI ZASILAJĄCEJ ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 20kV
Dodano: 2016-01-19 - Opracowanie projektu zagospodarowania terenu Folwark w Świętej Katarzynie, Gmina Siechnice, Powiat Wrocławski
Dodano: 2015-11-27