Przetargi.pl
Usługa weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w branżach budowlanej oraz instalacyjnej Znak postępowania: ZP-37/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w branżach budowlanej oraz instalacyjnej Znak postępowania: ZP-37/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Weryfikacja kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych w następujących branżach: 1.1. Budowlana, 1.2. Instalacyjna. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2016 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia: - zgłoszenie drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail kosztorys do weryfikacji z określeniem branży (budowlana lub instalacyjna) oraz ilości pozycji znajdujących się w kosztorysie (Zamawiający przewiduje 4 przedziały ilościowo-cenowe - do 10 pozycji włącznie, od 11 do 30 pozycji włącznie, od 31 pozycji do 60 pozycji włącznie oraz od 61 pozycji do 90 pozycji włącznie; kosztorysów do zweryfikowania o większej ilości pozycji kosztorysowych Zamawiający nie przewiduje), - obiór kosztorysu od Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kosztorysu do weryfikacji, za odbiór kosztorysu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; kosztorys do weryfikacji może zostać również przesłany Wykonawcy w wersji elektronicznej; - weryfikacja kosztorysu w ciągu 48 godzin od odebrania dokumentów od Zamawiającego, - zwrot zweryfikowanego kosztorysu opatrzonego podpisem oraz pieczątką sprawdzającego wraz z protokołem odbioru wykonania usługi, za zwrot kosztorysu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie: kosztorys po weryfikacji może zostać również przesłany przez Wykonawcę w wersji elektronicznej. 4. Wykonawca ma w obowiązku dysponować programem do kosztorysowania kompatybilnym z programem Zamawiającego (Norma Pro) oraz dysponować minimum dwoma osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi wykształcenie kierunkowe w branży budowlanej, instalacyjnej, co zostanie potwierdzone poprzez przedłożenie stosownego dokumentu w dniu podpisania umowy np. świadectwo/dyplom ukończenia szkoły średniej/wyższej. 5. Osoby do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać doświadczenie w kosztorysowaniu oraz znać procesy technologiczne danej branży. 6. Weryfikacja kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych przeprowadzana będzie w oparciu o zapisy zawarte w umowach Zamawiającego. Wykonawca wraz z kosztorysem otrzyma od Zamawiającego stosowne wytyczne m.in. stawki roboczogodzin, wskaźniki kosztów narzutów zakupu, kosztów pośrednich, zysku, itp. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru usługi podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Protokół musi zawierać daty przekazania oraz zwrotu kosztorysu, ilość pozycji kosztorysowych oraz informację o ewentualnym uczestnictwie w odbiorze prac. 8. Ilość kosztorysów do weryfikacji zlecana będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozlicznie nastąpi w oparciu o faktyczną ilość zweryfikowanych kosztorysów 9. Wykonawca ma w obowiązku uczestniczyć w odbiorze robót na żądanie Zamawiającego. 10. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za udział w odbiorach robót oraz za dojazd. 11. Dane kontaktowe do upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego stanowi Załącznik nr 3 do umowy. 12. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 13. Wykonawca przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem, najpóźniej w dniu podpisania umowy, na wartość minimum pokrywającą w całości kwotę zamówienia, obowiązującą przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie (lata pracy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach